Erkekler niye eşlerine değer vermiyorlar?

Dün kardeşim geldi eşiyle beraber. Mesela bir şey ikram ediyorum, kardeşim daha yakın olduğu için ona uzattım ki önce eşine versin sonra kendine alsın. Bu ilk kendisine alıyor. Önce eşine alması gerekir ya da canım önce sen al diye onun uzanıp almasını sağlar. Şemsiye tutarken de sadece kendine tutuyor, giderken de tembihledim, şemsiyeyi kıza da tut dedim, açıkta kalıyor. Sadece kendini düşünmekten midir? Yoksa kendin olmak ve süreci yaşamak yerine sahip olmak arzusundan mıdır? Biraz da narsist olduğundan şüphelendim? Bir insana hele de kardeşine narsist yakıştırması yapamıyor insan kolay kolay ama ne bileyim bu kadar kendine odaklı ve eşini degersizlestirmis olmasına üzüldüm.. eşi de sevgiyle bakıyor kardeşime, kardeşim görmüyor tabi bunu. Ben anladım..

Güncellemeler
1 yıl
Biraz da elde ettikten sonra garantiye alındı gibisinden bir his de var bence..
Erkekler niye eşlerine değer vermiyorlar?
Cevapla