Bazı erkekler değer verirken bazıları neden elleme derdinde oluyor?

Bunu cidden anlamıyorum. Bazıları sadece el tutma sarılma ile de ilişki yürütebilirken bazı erkekler ilk buluşmadan ellemek öpmek istiyor. Bunun sebebi ne? Mesela bugün bi çocukla buluştum çocuk 10/5-6 falan ben onun yanında 10/8 im diyebilirim. Buna rağmen çocuk direkt elleme derdine düştü. Yani insan kendini kötü hissediyor ya
Bazı erkekler değer verirken bazıları neden elleme derdinde oluyor?
Cevapla