Lisede zorbalığa uğranan birisi olmak? şu an 21im ünideyim ama hala aynı şekilde kendimi gösteremiyorum eziklenmiş hisediyorum?

Ben ilkokuldan beri dışlanan biriydim ortaokul lisede bu durum daha da arttı şöyke ki evde de sürekli kavgalar vardı ben asla kendimi koruyamadım ve karakterim ezildi şu an ünideyim 1-2seneye bitiyor lakin bu durum yüzünden özgüvensiz hisediyorum

Yani kilom giyim tarzım hep dalga konusu oldu veya aptal gibi hisettim tek yeteneğim derslerde başarılı olmaktı hatta resim yeteneğim de vardı onu da kendimi de hep baskıladım hiçbiryerde sevilmedim diye içime kapandım hatta sosyal fobi bile yaşadım psikoloğa gittim bu geçti gibi

Ama insanlarla sıkıntı yaşıyorum nasıl çözerim bunu

Lisede zorbalığa uğranan birisi olmak? şu an 21im ünideyim ama hala aynı şekilde kendimi gösteremiyorum eziklenmiş hisediyorum?
Cevapla