Üniversitede hemcinslerim tarafından dışlanıp zorbalığa uğruyorum sizce nasıl davranmalıyım?

Sınıfta hiç kimseyle muhabbettim yok daha önce arkadaşlık ettiğim insanlar oldu aram açıldı sadece derslere girip çıkıp geliyorum arkadaş edinmiyorum bir grup çalışmamız oldu herkes sınıftan birileriyle grup olması gerekiyor samimi olduğum insanlarla aynı grupta olup sorun yaşayıp arkadaşlığımı bitirip başka bir gruba geçtim daha sonra hoca grupların birleşmesini söyledi sorun yaşadığım kişiler yeni katıldığım gruba gelmişler ve sınıfta adını bile bilmediğim sürekli benimle uğraşan laf sokmaya çalışan adımı bile bilen ama bir kere merhabalasmisligimin bile olmadığı kızda bizim gruba gelmiş ben derse geç geldim durumdan haberim yoktu ve bana takik olan kız sözde benim başka grupta olmam gerektiğini söylemiş hoca bana bunu diyerek gruptan beni dışlamaya çalıştı bende hocaya sordum ve öyle bir şey demediğini söyledi hoca. ödev esnasında bütün kızlar bir olup beni dislamaya filan çalıştı bana karşı sinsi sinsi bakışlar attılar hepsi birbiriyle sohbet muhabbet etiller beni dahil etmediler. ben okula arabamla gidip geliyorum grup ödevi bitti ben gidecektim bana takik olan kızımız sen gideceksin git biz hocaya seni soylemeyoz gibi laflar etti bende kimseye guvenmeyecgimi ödevin bitimine kadar kalacağımı söyledim benim arabamın etrafında dolanıyor filan arkadaşına inşallah bizde mezuniyetimize arabamızla filan geliriz diye konuşmalarını duydum oralı olmadım beni uzaklaştırmak göndermek için ellerinden gelen her şeyi yaptılar ama inatlarina gitmedim hepsinin istediklerini ellerine vermedim siz bu durum karşısında tepkiniz nasıl olurdu sizce doğrusunu mu yapmışım
Üniversitede hemcinslerim tarafından dışlanıp zorbalığa uğruyorum sizce nasıl davranmalıyım?
Cevapla