Sınıfta hiç kimseyle muhabbettim yok daha önce arkadaşlık ettiğim insanlar oldu aram açıldı sadece derslere girip çıkıp geliyorum arkadaş edinmiyorum bir grup çalışmamız oldu herkes sınıftan birileriyle grup olması gerekiyor samimi olduğum insanlarla aynı grupta olup sorun yaşayıp arkadaşlığımı bitirip başka bir gruba geçtim daha sonra hoca grupların birleşmesini söyledi sorun yaşadığım kişiler yeni katıldığım gruba gelmişler ve sınıfta adını bile bilmediğim sürekli benimle uğraşan laf sokmaya çalışan adımı bile bilen ama bir kere merhabalasmisligimin bile olmadığı kızda bizim gruba gelmiş ben derse geç geldim durumdan haberim yoktu ve bana takik olan kız sözde benim başka grupta olmam gerektiğini söylemiş hoca bana bunu diyerek gruptan beni dışlamaya çalıştı bende hocaya sordum ve öyle bir şey demediğini söyledi hoca. ödev esnasında bütün kızlar bir olup beni dislamaya filan çalıştı bana karşı sinsi sinsi bakışlar attılar hepsi birbiriyle sohbet muhabbet etiller beni dahil etmediler. ben okula arabamla gidip geliyorum grup ödevi bitti ben gidecektim bana takik olan kızımız sen gideceksin git biz hocaya seni soylemeyoz gibi laflar etti bende kimseye guvenmeyecgimi ödevin bitimine kadar kalacağımı söyledim benim arabamın etrafında dolanıyor filan arkadaşına inşallah bizde mezuniyetimize arabamızla filan geliriz diye konuşmalarını duydum oralı olmadım beni uzaklaştırmak göndermek için ellerinden gelen her şeyi yaptılar ama inatlarina gitmedim hepsinin istediklerini ellerine vermedim siz bu durum karşısında tepkiniz nasıl olurdu sizce doğrusunu mu yapmışım
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kıskanıyorlar seni askım. Durduk yere kimse kimseyi dıslayıp zorbalamaz kendini savunmadıkça onlar zevk alır daha da üstüne gider nerden biliyorum sorma
Açıkçası ezik bir tip değilim o insanlarlada aynı ortamda bulunmuyor ders için zoraki bir şey oldu daha önce hocanın gözü önünde kavga ettiğim için tekrar kavga etmek istemedim onlarada istediklerini vermek istemedim çünkü kavga çıkartıp amaçları beni gruptan uzaklaştırmak ve benim yanımda olacak bu durumda bir kişi bile yok o şahsiyetin bussuru arkadaşı var onun yanında durucaklar ve bu durumda hocanın gözünde düşmücem olucam hoca artık herkesle sorun yaşadığımı düşünecek o yüzden oralı olup seviyesine düşmedim ama katılıyorum kendini savunmazsan daha fazla yapıyorlar bir daha ki böyle bir durumda sessiz kalacağımı hiç düşünmüyorum
Baslıkta zorbalanıyorum yazmıssın diye öyle demiştim kendini dışlattırma
Kızlarla aynı yerde durmadım daha çok erkeklerle durdum grup ödevin yan yana erkeklere yardım ettim ve iletişim kurdum ve ödev bir günlükte bitti keşke bu benim elimde olsa dislatmama ama benim haberim bile yokken ismini bile bilmediğim insanlar kendi içlerinde bana kuruyorlar ve benim haberim bile olmuyor bilsem ona göre hamle alırım ve beni dislamalarina izin vermemek için o gruptan gitmedim istediklerini vermedim inatlarina katılım sağladım
1. Senen mi ya böyle gruplasmıs bide dıslama yapıyorlar
Evet birinci senem ama yaşça büyüğüm bu insanlardan benden küçükler ama hepsi görsen nasıl fenalar benim amacım belliydi zaten hiç bir gruba dahil olmayıp dersimi dinleyip eve dönmekti kimseye karışmam etmem ama bu insanlar benimle uğraşmaya çalışıyorlar sebebini bile bilmiyorum kendi kendilerine kuruluyorlar
Üni klasikleri her zaman ilk sene 1 grup kurulur herkes birbirinden bağımsız dmsmdksldk. 2. Senende böyle bişey olmayacak merak etme
Bilmiyorum şu an okuduğum bölüm ilk üniversiteden değil genel olarak çocukluğumdan beri Bu tarz şeyleri yaşadım hemcinslerim tarafından durduk yere beni tanımadan bu tür tavırlar takıntılar dislamaya çalıştılar o yüzden alışık olduğum bir durum ama üniversitede de yaşayınca aynı şeyleri insan bir garipsiyor
senın yaptıgını yapardım.. ama mutsuzsan okulunu degıstır
Açıkçası mutsuz değilim okulumu ve bölümü seviyorum sonuçta okulda kalan insanlar bir sene sonra mezun olucam kimse için yerimden olmam ve sorunlu her yerde
Olum çocuklar la mi okuyorsun
Evet gerçekten çocuklar okuyorum
Ozman ver eline emziklerini oynasınlar ne takiyorsun
Haklısın umursamamam lazım
Ne okuyorsun
Mimarlık
Olum zeki de cevren sana neden oyleler
Sorun ne swnce
Belki zeki oldugum için ulaşamadıkları için kimseye kendimi ezdirmedigim için dik durduğun için taviz vermediğim için birde genel olarak çok beğenirler beni dikkat çekerim girdiğim ortamda
Bide sivri dilli sin dimi
Yani evet ters bir durum olursa lafımı esirgemem daha çok insanlarla sorun yaşama taraftarı değilim huzuru severim çevremde de iyi insanlar biriktiririm * insan olmaz samimiyetsiz insanlara tahammülüm yok
N3den buakdar sinirlisin peki
Açıkçası sinirli bir tip oldugumj düşünmüyorum birine sinirlensem bile sinirim uzun süre sürmez ama ailemizden belki böyle gördük sürekli bir kendimizi savunma koruma hali kendimi savunamadigimda ise sürekli kendimi sorgularim kendime kızarım söyle deseydim böyle yapsaydım diye
O herkesde var sna özel değil ama
O zaman herkes gibi biriymisim beni özel kılan bir şey yokmuş
Sana zorbalık yapan erkek var mi
Hayır hiç yok erkeklerle bu zamana kadar sorun yaşadığım pek söylenmez kendi ailemdeki erkekler dışında onlarda korumacı ve kıskanç olduklarından babam ve abimi kastediyorum kadınlara nazaran erkeklerle aram daha iyidir hayatım boyunca zorbalığı kadınlar tarafından gördüm küçük yaşlarda okula gittigimden beri çok okul değiştirip çok kavga etmisligim var son raddeye getirip
Hangi unidesin sen
hangi şehirdesin
İstanbul
konuşabiliriz istersen.
Okulu değiştir
Hayır niye degistiriyormusum gidecek varsa o insanlar
O zaman onlarla savaş kal
Savasacagim bir durum yok sadece grup ödevi için bir arada bir günlüğüne bulundugum kişiler aynı sınıftayız ama iletişimin bile yok o kız benim dikkatimi çekmeye çalışıyor sinir etmeye çalışarak ama onuda başaramıyor çok sıkıntı yaşadığım bir durum olsa bende kalmak istemem
Tamam