Beni neden zorbalıyorlardı lisede kimseye zararı olmayan bir tiptim?

Oturup gerçekten ağlayacağım 10. sınıfta inek derlerdi zaten ama öyle aşırı bir zorbalama yoktu sonlara doğru eskiden cildin çok güzel, yüzün çok güzel, tatlı kızsın diyenler zorbalamaya başladı. 11de mf seçtim ay yok böyle bir dönem su içmem, kitap okumam bile batıyordu gözlerine işte suyu 3 yudumda oturarak içerdim evdede öyleydim alışkanlık olmuştu hem daha sağlıklı ve sünnet diye yapıyordum onunla dalga geçiyorlardı, kitap okuyorum kimse benimle takılmıyor diye gözümün önünde tamam en havalı, en entelektüel sensin diyorlardı. Bilerek top atıyorlardı kafama, birisi oturup sıramda kitap okurken tokat atıp şaka şaka demişti sonra, bir oğlan vardı sürekli senin kafan neden küçük, gözlük taktığım zaman oha çok değişti, hanımağa gibisin, yürüyüşün niye podyumda gibi (normal ya yemin ederim) falan diyip alttan alttan zorbalıyordu sadece bu olsa keşke başka bir çocuk omuz atıyordu, sürekli sözleriyle incitiyordu. Kızlar zaten ohooo ya kadın hocalar bile zorbalıyordu müzik hocası karne günü o kadar kötü hissettirdi ki herkese ne aldınız diye sordu sıra bana geldi gururla taktir dedim beni baştan aşağı süzüp neğğğ sen mi diye küçümseyici bir tepki verdi zaten öncesindede dersime bile girmemesine rağmen 16 yaşındaki kızla derdi ne anlamadım ama böyleydi. Of gerçekten o kadar çok var ki mesela annemin kalbi durdu bunu biliyorlardı ama sırf o haftaya denk getirdiler yıl sonu video ve resimlerini. Kaç yaşıma geldim, o zamanlar geçti ama anlam veremiyorum ne istemiş olabilirler benden yaa sadece sınıfımda değil ki okul resmen nefret ediyordu benden kızlar göz devirip, oğlanlar omuz atıyordu. Okul birinciliğimi kaybettim gözümün önünde benim dedikodumu yaptı 500 tane insan ya

Beni neden zorbalıyorlardı lisede kimseye zararı olmayan bir tiptim?
Cevapla