Oturup gerçekten ağlayacağım 10. sınıfta inek derlerdi zaten ama öyle aşırı bir zorbalama yoktu sonlara doğru eskiden cildin çok güzel, yüzün çok güzel, tatlı kızsın diyenler zorbalamaya başladı. 11de mf seçtim ay yok böyle bir dönem su içmem, kitap okumam bile batıyordu gözlerine işte suyu 3 yudumda oturarak içerdim evdede öyleydim alışkanlık olmuştu hem daha sağlıklı ve sünnet diye yapıyordum onunla dalga geçiyorlardı, kitap okuyorum kimse benimle takılmıyor diye gözümün önünde tamam en havalı, en entelektüel sensin diyorlardı. Bilerek top atıyorlardı kafama, birisi oturup sıramda kitap okurken tokat atıp şaka şaka demişti sonra, bir oğlan vardı sürekli senin kafan neden küçük, gözlük taktığım zaman oha çok değişti, hanımağa gibisin, yürüyüşün niye podyumda gibi (normal ya yemin ederim) falan diyip alttan alttan zorbalıyordu sadece bu olsa keşke başka bir çocuk omuz atıyordu, sürekli sözleriyle incitiyordu. Kızlar zaten ohooo ya kadın hocalar bile zorbalıyordu müzik hocası karne günü o kadar kötü hissettirdi ki herkese ne aldınız diye sordu sıra bana geldi gururla taktir dedim beni baştan aşağı süzüp neğğğ sen mi diye küçümseyici bir tepki verdi zaten öncesindede dersime bile girmemesine rağmen 16 yaşındaki kızla derdi ne anlamadım ama böyleydi. Of gerçekten o kadar çok var ki mesela annemin kalbi durdu bunu biliyorlardı ama sırf o haftaya denk getirdiler yıl sonu video ve resimlerini. Kaç yaşıma geldim, o zamanlar geçti ama anlam veremiyorum ne istemiş olabilirler benden yaa sadece sınıfımda değil ki okul resmen nefret ediyordu benden kızlar göz devirip, oğlanlar omuz atıyordu. Okul birinciliğimi kaybettim gözümün önünde benim dedikodumu yaptı 500 tane insan ya
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
şu an kaç yaşındasın? Ruh halin nasıl, insanlara karşı hala sessiz misin yoksa agresif mi oldun artık? Bunlar da önemli etkenler şu an için
18 oldum ben zaten erken başlamıştım biraz küçüktüm onlardan erken mezun oldum. Şimdi aynıyım değişen bir şey yok ama yeni arkadaşlar edindim onlarla gayet iyi gidiyor, diğer insanlar bir bir çıktı hayatımdan hatta 12. sınıfta beni başarılı çocukların olduğu bir sınıfa koydular orada çok sevildim gençliğimi ilk kez cidden yaşadım okul birincisi olamasamda ikinci oldum yinede hatırlayınca eski halime çok üzülüyorum öldürmeyen her şey güçlendiriyor ama ne bileyim ya haketmedim ben bunları Allahlarından bulsunlar
Benzer durumları bende yaşadım tabi senin kadar çok değil. Ortaokul dönemimde yaşadım zorbalandım ve üzüldüğüm için özgüven eksikliği oluştu bende. Umarım sende de oluşmamıştır
Ben ortaokul ve ilkokuldada zorbalandım ama lise çok daha feciydi.
Sen ne güzel bir insansin böyle
Annene babana teşekkür ediyorum gerçekten seni bence çok iyi yetiştirmişilser
Bende benzer şeyler yaşadım şu an özgüvensiz asosyal biriyim ne yazık ki onlar kiskandijlari için öyle yapıyor...
Lise hayatım o kadar leşti ki son yıl hariç pedofili öğretmenler, pedofili hademe, aptal insanlar, zorbalar, anne babam rahatsızlandı onlar off
Gerçekten çok üzüldüm durumuna gerçekten çok zor bir durum
Bir çocuk benden hoşlandığında bile 2 yıl dalgasını geçtiler çocukla bile dalga geçtiler sevilmeyi bile layık görmediler nefret ediyorum hepsinden Allahlarından bulsunlar
Seni çok iyi anlıyorum üzme kendini onlar kötü insan pislikler
Üzme diyorsun ama bazen geliyor aklıma o dönem
Biliyorum seni en iyi belki ben anlarım dünyada her zaman bu kötüler olacak ne yazık ki bende senin gibiydim az çok anlıyorum seni o yüzden inan bana geçecek
Bide kopya verdin ay bu kız aynı ben
10 . Sınıfta beni de zorbaladi œ ler 11 de akrabalar dedikodumu çıkardı
Küşücüğüz oysa of ya takıldı yine aklıma tramva yaptı srf yoksunları
boş ver umursama unut gitsin ben hicbiriyle gorusmuyorum isimlerini bile hafizamdan sildim sende öyle yap
Arada geliyor aklıma ama duyduğuma göre birisi karmamı yaşıyormuş
İyi olmuş ona sende aklından sil hatta bağın hiç kalmasın onlarla numaranı bile değiştir geçen 10 . Sınıftan biri aradı beni o hafta gittim numaramı değiştirdim aramasinlar diye
Aramazlar beni zaten ya ama sosyal medyadan falan ekli değil hiçbiri
He iyi ozman
Akran zorbalığına uğramışsın. Sebebi onlara ayak uydurmadığın için. Yalandan yere he hee diyip yapmış oldukları saçmalıklara gülüp kenara çekilecektin o zaman dikkat çekmezdin.
Sebebi ezik olmam mıydı?
Ezikte olabilirsin ama sana eziksin demedim. Bilemiyorum o halini. Kendi halinde olup yalnız takılan biri de olabilirsin, özgüveninde olmayabilir. Yetişkin biri olarak yeni bir işe girdiğimde ben bile ilk ortama ayak uydurmaya çalışıyorum. Yolda görsem selam vermeyeceğim tipler oluyor. Hatta içimden küfür ediyorum onlara. Ama işi öğrenene kadar bir de kendimi tanıtana kadar önce onların suyuna gidiyorum. Baktım beni sevdiler bu sefer gerekli yerde restimi çekip masaya yumruğumu koyuyorum kimse de bir şey diyemiyor. Bu işler böyle.
Onların suyunada gittim yalnız kalmamak için arkadaş oldum o kafar aşağılayıcı hareketlerine rağmen, kopya verdim daha ne yapsaydım
Hmmm sebebi şimdi belli oldu. Bu her okulun sınıflarından birinde olur. Seni çekememişler kıskanmışlar.
Aklınız fikrini sünnet oldunmu diye erkeklere soru sormak
Vay orsplar