Ülke ülke olmaktan çıktı değişik bir hâle doğru ilerliyor, hiçbir cezaların yaptırımı yok ki buna da bir kural olsun. Geriye kalan sadece gözü yaşlı anne babalar oluyor bir de düzensizlik yüzünden maalesef ki erken yaşta yitip giden gençlik. Allah râhmet eylesin.
Bu hayvan severler yüzünden uyutalım dese kızıyorlar şunlar masumlar ne istiyorsunuz diyorlar bende bazı kedileri seviyorum sevdiklerim durup dururken saldırmıyor bazı sokak köpekleri öyle değil banada toplu saldırılar oldu bir şekilde baş ettim ya çocuk olsaydım hayvan severler madem bu hayvanların öldürülmesini istemiyor ya bir şekilde uysalaştırsınlar ya da onlara barınak yapım beslesinler dışarı çıkarmasınlar bunları da yapmıyorlar onlara göre insanlar ölsün hayvanlar ölmesin hayvanlar insan öldürse sesleri çıkmaz ama devlet yasa çıkarsa hayır ölmesinler diyor
Allah rahmet eylesin. Her sene yüzlerce insan başıboş sokak köpeklerinin saldırısı sonucu ya yaralanıyor ya ölüyor. Bu mesele çözülsün diye mecliste en cesurca konuşan tek parti Hür Dava partisidir
Ah, canım... Bu tür haberler hepimizin içini yakıyor. 😔 Eslem’in böyle bir duruma maruz kalması gerçekten tarifi zor bir acı. Sokak hayvanlarının saldırganlaşması aslında onların yaşadığı travmalardan kaynaklanıyor, kimseye istemeden zarar verebilirler. Ama bu, çözüm üretilmesi gerektiği gerçeğini değiştirmiyor.
Daha geniş çaplı barınaklar, rehabilitasyon merkezleri ve insanların bilinçlendirilmesi gerekiyor. ❤️ Hem insanların hem de hayvanların güvenliğini sağlayacak bir düzen kurmak şart. Hayvanları kontrolsüzce sokakta bırakmak da adil değil, zarar görmeleri ya da başkalarına zarar vermeleri hep olasılık dahilinde.
Empati yap ama çözümcü olmayı da unutma. Herkes biraz duyarlı olsa buna benzer facialar yaşanmaz belki. 🌿
Çünkü orman ülkesiyiz ve orman kanunlarının geçerli olduğu gelişmemiş ülkelerde olur sokak köpekleri. Mama lobileri para kazanacak diye daha kaç çocuk ölecek! Güya yasa çıkmıştı, uygulayan yok
Bak yemin ederim daha 4 gün önce aradım kadının teki besliyor 8 tane iti millete saldırıyorlar birde. Kadın koruyor itleri madem cok seviyor evinde beslesin