Kız kardeşimi 15 gün boyunca Dövdüm ! Niye mi?

Benim bir kız kardeşim var. Bu; mahalledeki serseri bir tipe aşık olmuş. Ama karşıdaki aşık olduğu kişinin ailesi de resmen pislik. Çocuğun babası alkolik, annesi dayak yemekten artik yaşayan ölü gibi birisi, bir tanede ablası var o da üniversitede onun bunun altına yatan, evli olmadan erkek arkadaşıyla beraber kalan fahişenin teki. Kardeşim sevmiş, ve anneme de ben o çocukla evlenmek istiyorum demiş. Annemde geldi bana belli ettirmeden sorarak ağzımı arıyor güya. Tabi ben olayı anlayınca çıldırdım resmen. Hemen gittim odasına "annem ne diyor kız" diye sordum. "Sen onu mu seviyorsun " diye sordum. Bu bana gözlerini yere eğerek "evet abi" dedi. Buna orda iyi bir tokat patlattim. "Bir daha söylesene" "anlamadım" dedim. Ayni cevabi verdi yine. Bir tane daha patlattim ve bunu iyice dövdüm. Rahat dursa bile evde hicbir suçu olmasa bile 15 gün boyunca ağzıni burnunu patlatana kadar dövdüm. O çocuktan ya vazgeceksin ya da senin ölün çıkacak bu evden dedim. Ayni zamanda o çocuğu da 2 sefer sokakta dövdüm. Eğer benim kız kardeşimi rahat birakmazsan 3. cü ye seni and olsun vuracam dedim. 15. ci gün sonunda kız kardeşim "abi sen haklisin, ne yapmaya çalıştığını anladım dedi". Neyse o çocuğu yanıma çağırdım. Dedimki "kız kardeşimle evlenmek istiyorsan benim şartlarım var, bunları yapmadan asla vermem kız kardeşimi dedim. Öncelikle aileni iyi biliyorum, ailenle asla görüşmeyeceksin. Polislik sınavına hazırlanıyormussun sınavı kazanıp adam gibi iş bulacaksın. Namaza başlayıp saçma sapan işlerden uzak durup efendi olacaksın, adam olacaksın dedim." Ben bacımi perişan ettiremem dedim." düzelene kadar kardeşimin adını bile ağzına almayacaksin" dedim. Kardeşime de olayı anlattım. Neyse Bu çocuk azmetti ve sınavı kazandı. Ailesinden ayrı bir ev tuttu ve Dediklerimi yapmaya başladı. Pek gönlüm olmasa da artık razı oldum. geçen sene kız kardeşimi verdik. Şimdi çok iyiler. Geçen yanlarına gittim yegenimi sevdim. Bir tane oğlu oldu.
Peki sizce kız kardeşimi niye dövdüm? Bilene EİG.
Kız kardeşimi 15 gün boyunca Dövdüm ! Niye mi?
Cevapla