Ablamla eniştem niye bu kadar enayi?

Ablam ilk evlendiğinde annem ablamın altınlarını istemişti 50 Gr altın. 10 yıl kadar oluyor.
Şimdi annemden para istiyorlar araba alacaklarmış, borç istediler. Annem önce tamam dedi sonra aklına altın geldi tekrar aradı onlara dedi borç olarak vermiyorum zaten sizin altınlarınız vardı bende dedi. Borçtan da vazgeçtiler istemiyoruz para falan dediler 😂
Yani durumları iyi olsa anlaşılır da 5 çocukları var asgari ücretle geçinmeye çalışıyorlar falan. Kadın veriyor işte paranızı niye almıyorsunuz dimi slspkdkkc
Ablamla eniştem niye bu kadar enayi?
Cevapla