Sevgi görmediğim için mi böyleyim kendimi nasıl düzeltebilirim?

Arkadaşlar ailemden sevgi görmedim hiç beni sevmediler istenmeyen çocuktm babamla konuşmuyorum beni hayatindan çıkardı annemde çalışıyor genelde küçük kardeşimle ilgileniyor ve beni çok fazla baskılıyor yaşıtlarm gibi sosyal bir hayatım olmadı çoğu şey gözümde kaldı ve şuanda baskılamaya devam ediyor sevgi görmediğim için erkeklere kolay güvenip bağlanıyorum sevdiğim kişiyi unutamıyorum unutmam 2 yıl sürüyor ama psikolojim çok kötü oluyor 2 yıldan fazla bile unutamadığım var birini seversem o kişiyi hayatımın merkezi haline getirip kendimden daha çok seviyorum kendimi düşünmüyorum onu düşünüyorum tüm hayatımı ona adıyorum ve sonunda pisman olan ben ölüyorum bende artık arkadaşlarım gibi umursamaz olmak istiyorum bu durum hem derslerimi hemde psikolojimi etkiliyor ama kalbim ağrıyor unutamıyorum canım yanıyor o kişiyi gördükçe daha kötü oluyorum

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşım sevgi görmediğim için böyle oldugumu söylüyor ve ne yaparsam hiçbir şey icimdeki o boşluğu doldurmuyor dahada kötü oluyorum
Sevgi görmediğim için mi böyleyim kendimi nasıl düzeltebilirim?
Cevapla