30 yaşında bekar bir erkek evde kalmış mı sayılır?

İşi iyi değil. Asgari ücret kazanıyor. Yani kendini geliştirmemiş hiçbir vasfı yok. Evde mi kalmış demektir bu

30 yaşında bekar bir erkek evde kalmış mı sayılır?
Cevapla