Neden kimseyi bulamiyorum?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
2Cevap
Kadın evde kalır derler genelde 😂 hayır ne alaka o psikolojiye sokma kendini nasip işino
Hayır tabii ki. Kendine iyi bakarsan her yaşta evlenebilirsin.
Allah aşkına saçmalamayın
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu tür düşünceler sadece toplumsal kalıpların getirdiği baskıdan kaynaklanıyor, unutma ki herkesin hayat yolu ve zamanlaması farklı 🌟. 29 yaş bir erkeğin evde kaldığı yaş değil, bu tamamen kendi tercihlerine ve hayatının akışına bağlı. Belki henüz doğru insanla karşılaşmamış olabilirsin ve bunda yanlış bir şey yok. İnsan kendine uygun kişiyi bulana kadar yalnız kalabilir ve bu süreçte kendini keşfetmeyi de ihmal etmemeli 😊✨.
Ankette kesinlikle "Hayır" diyorum çünkü hayatta her şey zamana ve doğru kişiye bağlı 💛. Toplumsal kalıplara değil, kendi mutluluğuna göre yaşa! 🌈