Ailemle geçinemiyorum sizce ne yapmalıyım?

her ınsanın yasadıgı sorunlardan bırıde benım basımda ailemle bir turlu gecınemıyorum babam agzımla kus tutsam bana guvenmıyor annem ıse kucuk bır hatamda bana dusman gıbı bakıyor ben elımden geldıgınce onlara guven saglamaya calısıyorum onlardan habersız onlar ıcın guzel seyler yapmaya calısıyorum ama olmuyor altında hep farklı nedenler arıyorlar zamanla cok hatalarım oldu gecmısımden gelen bır guvensızlık bu bunu duzeltmeye calısıyorum sabredıyorum ama olmuyor bazen kafam esıyor bıran cekıp gıtmek ıstıyorum sonradan tam hazırlanırken ben ne yapıyorum dıyorum kendı kendıme kacarak mı guven saglıcaksın sonra yenıden kalıyorum ama yıllardır aynı senaryo kendını tekrar edıyor ve ben artık cidden sıkıldım bılıyorum benı cok sevıyorlar bence aılelerımızın sorunuda bu sevdıklerını bellı edemıyorlar babama o kadar cok sarılasım var kı ama bunun yapamıyorum onların kısılıgı banada yansıdı sevdıgımı bellı edemıyorum ve ben aılemle aramı duzeltmek ıstıyorum ne yapmam gerekır
Ailemle geçinemiyorum sizce ne yapmalıyım?
Cevapla