Merhaba yiii günler ☕, adam akıllı cevap verin karşim tirip yok kardeşlik var pilisss
Kokusu bile iğrenç benden uzak ahirete yakın olsun. 😅
Merhaba yiii günler ☕, adam akıllı cevap verin karşim tirip yok kardeşlik var pilisss
Kokusu bile iğrenç benden uzak ahirete yakın olsun. 😅
Hayır sigara içenleri itici bulmam. bende sigara severek içiyorum. ama sigara içmeyenlere saygısı olmayanlara itici bulurum ben. bir insan sigara içiyorsa bence içmeyene saygı duymalı ve yanında ya da çevresinde içmemesi gerekiyor ama halk maalesef bu konuda yeterince hassas ya da bilinçli değildir.
Çalıştığım yerde içenler var içeri geldikldiklerinde sigara kokusunu arkalarından nesne gibi bırakıyorlar 😅 naneli şeker falan kullanın diyorum. Yakında başaracaklar umarım
umarım başarırlar :D
İtici demeyelim de nefsine hakim olamayan zayıf insanlar diyelim. Çünkü hepimiz içebiliriz dimi.. içmeyi tercih etmeyenlerin içenlerle arasındaki en büyük fark zararlı olan bir eyleme sığınmak yerine faydalı olana siginmayi tercih etmelerinden kaynaklanıyor. İçenler faydalı olana sığınabilmenin onlara iyi geleceğine inanmıyor ya da faydalı olanı ellerinin tersiyle bile isteye itiyorlar..
Sigara içen kadın net iticidir. Kadın dediğin mis gibi, çiçek gibi kokmalı, leş gibi kokanı yanımda istemem. Sigara içenlerin çoğu da lanlı manlı konuşuyorlar erkeksi mahelle dayıları gibi oluyorlar sigaranın verdiği özgüvenden kaynaklı bu davranışları bile itici bir kadında kadın kadın gibi durur.😂
Sigara içiyorum içmeyenede kötü koktuğundan eminim ama seviyorum içiyorum başkaları mutlu olsun dıye kendi mutluluğumdan vaz geçmem sigara içiyorum diye istemeyen kadın varsa buyursun içmeyenini bulsun kimsenin tribini çekemem kapı orada...
Tamam şu köşeye bırakıyorum lazım olursa al kullan
Cevap
40Cevap
Sigara içenlere itici buluyorum diyemem sadece sağlıklarını etkiliyor diyebilirim Sigara içen birisine tabii ki sigara bırakmasını sigarayı bıraksam senin sağlığın için daha iyi olur derim ancak bu konuda ısrar etmem Çünkü bu önce kafada bitirilmesi gereken bir konu kafada bitirildikten sonra zaten otomatikman bırakılıyor
Özellikle evde evin içinde içenler den nefret ederim. Ben kullanmam kullanana saygım var ama bir zahmet onlar da içmeyen e saygı duyup yanında yüzümüze ufure ufure içmesin yani, iğreniyorum kokusundan.
Eskiden evet öyleydi bir ara kendimde içip bıraktım şu an kokusundan tiksinmemek eskisi gibi ön yargılı değilim ama tercih etmem kimse sigara güzellemesi yapmasa keşke 😌
*Kokusundan tiksiniyorum yazacaktım düzeltme yapmış klavye yemek yiyordum o ara farketmemişim 😄
Kesinlikle hiç kimse içmesin zararlı bir çok şey var ama nereden başlasan kârdır.
Teşekkürler canım 🫶
İtici bulmuyorum, herkesin kendi tercihi ama ben kullanmıyorum ve hayatımdaki kişinin kullanmamasini da isterdim.
Kokusundan ve özellikle dişlerde ellerde aşıri koku ve bazen de içilen sigaraya göre el ve sakallarda sarılıklar birakmasından hoslanmıyorum
Kendim de içiyorum. Fakat bazıları sigarayı sırf içmiş olmak için içiyor herhangi bir anlam yüklemiyor.
Kesinlikle katılıyorum. İnsanlardan daha sağlıklı :D
O zaman sigaraya başlayın hemen :)
Yöntem farklı mantık doğru sonuç aynı :D
Olmasaydı her şey çok daha zor olurdu 😂
Tamam tamam demedik bir şey 😅
aileden içenler var olduğum ortam da içirmem iş yerin de vs vs maalesef babam annem de tüketiyor sert olmak gerekiyor bazen onlara karşı içirmiyorum ama olmadığım zaman elbet içiyorlardır lanet bir illet
Adabıyla içenden rahatsız olmam.. Psikopatlık göstergesi olarak içince çirkin duruyor..
İtici bulmuyorum, çünkü herkesin kendi tercihi.. Sadece uyardığım hâlde ısrarla yakınımda içenlere ve koku açısından dikkat etmeyenlere kızıyorum.
Çok tüketenleri itici bulurum. Çünkü çok tüketmenin bir nedeni yok. Tamamı ile keyfi. Saygı duyarım o kadar.
harikasin. yillardir ne cektim su pis kokudan. sigara icen kadina saygi duymak kadar zor birsey olamaz benim icin.
Ben sevmiyorum sigara. Sigara kokan insanlardan da itiliyorum.
İtici bulmam ama uzaklaşırım yanından kokusu çok ağır ve bana iyi gelmiyor
Bir kadın asla sigara içmemeli. İçiyorsa beyninde sorun vardır bence
Sigara içen kızın aklında sorun vardır
Sigara içerken bulduğum huzuru
Hiç kimse bana vermedi
O yüzden yaşasın sigara içmek ve yanında kahve🤣🤣
yiyormuş gibi içiyor bağzıları pis pis kokuyor onlar itici efendi efendi için
Kül tablası gibi kokuyorlar itici bulmuyorum ama çekici de bulmuyorum.
Evet pek sevmiyorum rahatsız oluyorum
👍🏻🌸
Bende aynı şeyi düşünüyorum bu yaşıma gelmişim ağzıma sürmedim surmemde içenlerde yanlış yapıyor bence
Sevmeyenlerin hepsi bana küs 😅
Aga bı dal al çok iyi bak😅
Şaka şaka başlama morelin bozuk okdugunda iç sadece arada çok da içme ama 😅
Yandık
Nadir içiyorum kimse anlamaz içtiğimi
Bağımlı değilim Allah'tan sadece 1 arkadaş var onla içiyorum o da ayda 1-2 dal ancak
O da tuzu biberi olsun o arkadaşla içiyorum zaten sohbet koyu olunca
Gösteriş için içen çoluk çocuğu itici buluyorum sadece.
Yani görünüşü iyi kokusu kötü ama sırf büyüzden biriaine itici demem
Yani kokusuna tahammülum yok ama genelde kızların içtiği bir tık gelebiliyor sokakta vs
Hayır bulmuyorum ama ergen kafasında içmeyi havalı bulan bazı şahıslar var
Etrafa o dumanları püskürte püskürte üfleyerek içiyorsa evet
İçtiğim için bulmuyorum :D
İtici bulmuyorum çünkü bende içiyorum...
Sevgilim için 2 ana kural var sigara içme Ahmet Kaya dinleme
Kendi tercihi , ben sevmiyorum.
çok itici dediğin gibi benden uzak
Zarar veren herşeye karşıyım kokusu da zararlı
Sevmiyorum sağlık açısından üzülüyorum
Kızların içmesi itici
Bence itici kötü kokuyor
Cok itici cunku pis kokuyorlar
Sigara içiyor olabilir ama sigaradan sonra diş temizliği ve parfüm kullanıp sigara kokusunu yok ediyorsa sıkıntı olmamalı bence
Abi hele sevgilin içiyorsa şu kapüşon kısmı çok iğrenç kokuyo içmeyin lütfen be
Evet. Haramdır. Nefret ediyorum iyi forumlar
Evet özellikle bayanlara hiç yakıştırmıyorum
Ben içerim içenide itici bulmam
Sigaradan tiksiniyorum
hayır itici bulmuyorum
Bende senin gibi düşünüyordum bi zamanlar
Ben içiyorum içenleri itici bulmuyorum.
Niyeki bende içiyorum sigara
Yoo neresi itici ki
Hayır itici bulmuyorum bende içiyorum
Ben hiç içmedim. Koktuklarında iticş bulurum.
Bulmuyorum çünkü ben de severek içiyorum.
İtici değil de olmaması daha iyi olurdu
Cok büyük konuşuyorsun hanım abla
Bulmuyorum.
Seni görmemiştim uzun zamandır iyi geldin ndjd
Bende kullandığım için bulmuyorum.
Yok.
Hayır itici değil
Bulmuyorum.
Yok çekici buluyoruz
Yok hayır bulmuyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?