Sigara içenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sigara içenler hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sigara içmeyen birisi olarak sigarayı bırakmanın kolay olduğunu düşünüyorum. Çevremdeki onca insan bıraktı. Sağlığın elden gitmesi mi gerekiyor bırakmak için?

Ekteki anketi de nacizane oylarınızı verirseniz memlun oluruz :D
1- Sigara Kullanmıyorum.
2- Dudak Tiryakisiyim.
3- Tiryakiyim.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Gece içenler çok da fazla değilmiş bakalım gündüz anket hangi boyuta gelecek :)
Güncellemeler
+1 yıl
Ankete göre kimse sigara kullanmıyor yahu bu kadar sigarayı ben mi içiyorum :D

İçmeyen arkadaşlarımı tebrik ederim içenlerde azaltsın bari ne diyelim :)
Sigara içenler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla