Ailem katıydı ve baskıcıydı kontrolcüydüler de aynı zamanda ve sevgi ile büyümediğinden asosyal gibi oldum nasıl aşabilirim?

  • Şimdide iltifat almaktan çekiniyorum garip hissediyorum iltifat alınca sosyalleşince sosyal fobim var. İltifat almaya alışkın değilim. Sevgi görmeye alışkın değilim Buda beni içime kapanık ve asosyal sevgi kabul edemeyen birisi yapıyor soğuk biri gibi ve utangaç bunu nasıl aşarım
  • herkesin iletişimi çok iyi hiç çekinmeden kendilerini ifade edebiliyorlar. Dikkat çekmek için uğraşıuolar Bende o hiç yok
Ailem katıydı ve baskıcıydı kontrolcüydüler de aynı zamanda ve sevgi ile büyümediğinden asosyal gibi oldum nasıl aşabilirim?
Cevapla