30 yaşına gireceğim ama ne evim var ne de arabam. Sadece ben mi böyleyim?

Mayısta 30 olacağım. Hala atanamadım. Özel sektörde orta düzey yöneticiyim. Ne evim var ne de arabam. Ailemin evinde yaşıyorum, babamın arabası var. Birikimim zaten hiç yok. Üstüne borcum var. Aşk deseniz beni teğet bile geçmiyor.

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar teşekkür ediyorum yorumlarınız için çoğunuza. Biraz olsun moralimi düzelttiniz.
30 yaşına gireceğim ama ne evim var ne de arabam. Sadece ben mi böyleyim?
Cevapla