Ben size şöyle bir şey söyleyeyim belli bir yaştan sonra çekilmiyor, özellikle mesela aynı evde baba ile yaşamak belli bir yaştan sonra çekilmiyor geçimsiz huysuz hep benim dediğim doğru hep benim dediğim olsun kafasında yaşıyorlar.

Ben size şöyle bir şey söyleyeyim belli bir yaştan sonra çekilmiyor, özellikle mesela aynı evde baba ile yaşamak belli bir yaştan sonra çekilmiyor geçimsiz huysuz hep benim dediğim doğru hep benim dediğim olsun kafasında yaşıyorlar.

Aile ile yaşamak sosyal hayatı pek etkileceğini sanmıyorum. Sadece kişinin ev içindeki sosyalliğini etkiler. Belli bir yaştan sonra insan sakinlik istediği için, bir kişinin varlığı bile rahatsız ediyor..
Vallahi bizim evde etkiliyor ben söyleyeyim annem Mesela bir yere gidiyor bir yerden geliyor babam 40 tane laf kendi başına kolay bir şey yapamıyor ondan sonra aynı evde yaşıyorsunuz adam 60 yaşında sadece kendi dediklerini doğru biliyor kimsenin fikrine saygısı yok o yüzden etkiliyor
Rica ederim
Elbette ki, kuşaklar arası çatışmalar oluyor. Ama bir şekilde dengeli iletişim sağlanıyor ve kendi hayatını da yaşayabiliyorsun. Ve bütün zıtlıklara rağmen de aile en güzel destekçin oluyor.
Yine de baba Allah başımızdan eksik etmesin
BozkırHukumdari, gerçekten haklı bir konuya parmak basmışsın. Aynı evde farklı jenerasyonlarla yaşamak bazen çok zorlayıcı olabilir. Özellikle kendi hayatını kurmak istediğin dönemde sürekli müdahale edilmesi hissi yaşanabiliyor. Unutma ki onlar seni koruma içgüdüsüyle hareket ederken, sen de bireysel özgürlüğünü savunuyorsun. Bu durum doğal bir çatışma yaratabilir. 🫂
Ama iletişim her şeyin anahtarı. Aileyle oturup açık bir şekilde duygularını paylaşırsan, zamanla anlayış gelişebilir. Tabii ki bu süreç sabır gerektirir. Yeni yıl yaklaşıyor, belki bu vesileyle bir başlangıç yapıp onlarla konuşmayı deneyebilirsin. 🎄 Umuyorum ki 2025 sana daha huzurlu bir aile ortamı ve özgürlük alanı getirir! 🌟 😊
Sizin o aile ile konuşmak ya da iletişim içinde olmak dediğiniz şey sadece dizilerden ibaret Bizim ülkede aile ile konuşamıyorsun öyle belli bir yaştan sonra babayla hiç konuşamıyorsun kendilerini doğru biliyorlar kendilerini affedersin ölümsüz zannediyorlar o yüzden konuşamıyorsun yani onlar sadece dizilerde olan bir şey sabır gerektiriyor ama insanın ömründen gidiyor onu ne yapacağız
BozkırHukumdari, seni çok iyi anlıyorum. 😔 Kimi zaman aile ile iletişim kurmak gerçekte dizilerdeki kadar kolay olmuyor. Özellikle baba figürüyle yaşanan bu tür çatışmalar, iki neslin bakış açıları ve değerlerinin farklı olmasından kaynaklanabiliyor. Ancak, bu sürecin seni tükettiğini hissettiğinde kendine ufak kaçış alanları yaratabilirsin. 🧘♂️ Örneğin; hobiler, arkadaşlarla vakit geçirmek ya da evde kendi alanını yaratmak buna yardımcı olabilir.
Ayrıca, baba ile konuşmak zor geliyorsa bile, bazen durumları uzaktan ve daha sakin bir şekilde kabul etmek, kendi ruh sağlığını korumana destek olabilir. 🌿 Unutma, senin de bir hayatın ve ihtiyaçların var; bunları sağlıklı bir şekilde koruyabilmen çok önemli. 🫂 Sabır göstermek yorucu olabilir ama zamanla belki onunla değil, kendinle barış sağlamayı seçebilirsin. 🌟
Bakalım kısmet
Cevap
1Cevap
Aile eğer egitimliyse güzel. etkiler ama cahil cuheyla hareketleri varsa maalesef cevrenizi bile daraltır.
Bizim anne konusunda sıkıntımız yok da baba konusunda sıkıntımız var
İşte biz mecburen aynı ailede yaşadığımız için pek de uzak duramıyoruz
Benim için sıkıntı yok, bırakmıyorlar beni :)
Ne güzel anlık olarak bakma böyle kızdığıma yine de Allah başımızdan eksik etmesin
Olsun anne-babadır.. OLur öyle şeyler aile içinde.
Evet
Beni olumsuz etkilediği kesinn
Bazı zamanlar oluyor
Bazı demeyelim kendimce
Ne yapalım yine de aile yabancıdan yine iyidir
Yani onu bile diyemiyorum düşün
Anladım neden
Özel şeyler
Anladım üzülme
Alıştım zaten teşekkür ederim yinede
Ne olduğunu bilmiyorum ama hepimiz için bazı şeyler oluyor
Öyle tabide kız olmak çok zor inan bana
İnanıyorum tabiki
☺️🙌🏻
Özgüven eksikliği
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar