Yılın son günü neler yapıyor sunuz?

Güzel bir anı yaratmadığınız birinde sadece tavır yaparak, bedel ödeterek, hayır diyerek , gidebilir olduğunuzu göstererek iz bırakamazsınız. Öncelik her zaman kendiniz için güzel bir dünya yaratmak olmalı, sonraki aşama ilişki içinde güzel bir dünya yaratmak, en son aşama rahatsız olduğunuz durumlarda sınır çizebilmek, hayır diyebilmek. İlişkide Mutlu olabilmek için , her insan önce kendi alanında mutlu olmayı öğrenmeli. Güzel ve mutlu bir gün olsun 🙏🏻🌸
Yılın son günü neler yapıyor sunuz?
Yılın son günü neler yapıyor sunuz?
Cevapla