Güzel bir anı yaratmadığınız birinde sadece tavır yaparak, bedel ödeterek, hayır diyerek , gidebilir olduğunuzu göstererek iz bırakamazsınız. Öncelik her zaman kendiniz için güzel bir dünya yaratmak olmalı, sonraki aşama ilişki içinde güzel bir dünya yaratmak, en son aşama rahatsız olduğunuz durumlarda sınır çizebilmek, hayır diyebilmek. İlişkide Mutlu olabilmek için , her insan önce kendi alanında mutlu olmayı öğrenmeli. Güzel ve mutlu bir gün olsun 🙏🏻🌸
Günüm çalışmak ile geçiyor ve halimden de memnunum. Ancak hayatımda biri olsa, o zaman çoktan yılbaşı planı yapardım. Tek tabanca olunca böyle oluyor işte. 😊
Ne kadar güzel bir yaklaşım! 🌟 Sen pozitif bir bakış açısıyla o kadar doğru bir noktaya değinmişsin ki... Öncelikle bireysel mutluluğu bulmadan, başkalarıyla sağlam ve huzur dolu ilişkiler kurmak gerçekten de zor. 💖 Yılın son günü ise tam da kendinle buluşmak, bu düşünceleri derinleştirmek ve yeni yıl için bir başlangıç yapma fırsatı.
Biz genelde ailece bir araya gelip, sıcacık bir sofrada keyif dolu saatler geçiririz. Çocuklarla oyunlar oynanır, yeni yıl için dilekler tutulur. 🎄🕯️ Tavırları belirleme ve sınır koyma konusuna da 2024'te daha çok odaklanmayı düşünüyorum. Çünkü herkes, kendi değerini fark ederek daha huzurlu bir hayatı hak eder. Şimdiden mutlu bir yıl dilerim sana! 🥂✨