Bir elimde çayım bir elimde örgüm ✨☺️
Biraz da TV izleyerek günü bitireceğim. Benim için diğer günlerden bir farkı yok 🤩
Peki sizin?
Bir elimde çayım bir elimde örgüm ✨☺️
Biraz da TV izleyerek günü bitireceğim. Benim için diğer günlerden bir farkı yok 🤩
Peki sizin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
ben evde geçireceğim
Yılın son saatlerini evde geçireceğim
Ama arkadaşlarımla güzelce cakirkeyf olup güzel muhabbetler edip gecirmek isterdim
Çağıran olmadı maalesef..
Sıradan bir gün işte büyütmeye gerek yok
Aile evinde koltukta
Ailemle anne babam ve ben😬
evde uyuyarak geçiririm :)
Evde normal bir aksam
Evde. ..