Ben evde kitabımla kahvemle başbaşayım.
Yılın son gününde nerde ne yapıyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Ben evde kitabımla kahvemle başbaşayım.
Yılın son gününde nerde ne yapıyorsunuz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Evdeyim yorum yazdım mesaj attım benim için sıradan bir gün
"Yeni bir yıla başlarken güzelliklerin, umutların ve mutluluğun her zaman sizinle olması dileğiyle! 2024 yılını en içten dileklerimle kutlar, başarılarla dolu bir yıl geçirmenizi dilerim."
İnşallah
rutin ve sıkıcı bir yılı geride bırakıyoruz
Bence bu duruma sevinmek gerek ahirete yatırım yapmak için önümüzde uzun bir sene var
Sabahın erken saatlerinden beri dışarıdayım. Birkaç saat sonra eve giderim spontane gelişen bir gün yaşıyorum. Biraz sonra kahve içerim bir kaç isim var onları hallederim
Oh daha ne olsun
Evdeyim ailemle kavga ettim ve geceyi yalnız geçireceğim sanırım :) herşeyin benim için daha ne kadar berbatlaşacağının sinyali bugün:)
Öyle deme vardır bunda da bir hikmet
Rica ederim
Cevap
3Cevap
Ben sigara içiyorum kahve içiyorum.. bir de sitede takılıyorum bu şekilde.. oldukça rutin ve sıkıcı geçiyor.. zaten extra anlam da yüklemiyorum bu güne..
Ayıptır söylemesi evdeyiz 😅uyuyarak geçirenler statüsünde birinci olarak tamamladık hayırlı uğurlu olur inşallah. Bütün senemizi de uyuyarak geçireceğiz 🤩🥳
Olsun uyumayı iple çekenler var sen bu konuda şanslısın 🙃
Öyle diyorsun 🤔
Dedim bile diyeli 7 dakka oluyor
Ahaa ha ne aptalım 😰
Evde kanepede klasik müzikle keyif...🥰🤗
En güzeli o mis gibi
Finaller de finaller acaba sınavların kaldırılmasına ömrüm yeter mi🥺😁
Sınav olmasa herkes doktor olur hakim olur
Ama yazık bize 🥺
Kolay olması herkesin kazanıp mezun olması demek sonra atama olmayınca herkes dert yanıyor
Doğru haklısın
Efkarlı şarkılar dinliyorum.
Neden insan oyun havası dinler
Üzülme
Yemel yedik
Afiyet olsun
ben evdeyim
Neler yaptın
Evdeyim..
Ne güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?