Hayatımı nasil düzelticem bu cendereden nasil cikicam?

Lütfen yardımci olun
Son 2 yılım o kadar boş geçtik size anlatamam bu genç yaşımda hayatimin mina koydum diyebilirim ailem beni sokağa atsa yeridir diycem ama gerçekten kendimede üzülüyorum hani okulu bıraktım ama açıktan adam gibi okuyamadim şimdi 11. Sınıf oldum ve tekrardan açığa geçtim son kez şansımı deneyeceğim sinavlara girmeme az kaldi ve yine çalışamıyorum derslerde cok kötüyüm özel ders verecekte yok zaten hocalar olmuş bilmem kac para o yüzden tekde yapamıyorum birine ihtiyacım var ve içimdeki o potansiyel dışarı cikaramiyorum gerçek benliğimi gösteremiyorum bu hayatımdan bıktım usandim ölmek ve yaşamak arasinda gidip geliyorum sadece düşünüyorum hep düşünüyorum depresyona giriyorum ama farkinda olmuyorum hayatim öylece akıp gidiyor herşeyin farkindayim ama şu an öyle bir durumdayım ki sanki 80 li yaşlarına gelmiş herşeyi gelip görmüş ve bıkmış gibiyim ne yapacağım nasil canlanicam nasıl hayatı yaşayıp anlamini bulacağım napicam ben NAPİCAM
Hayatımı nasil düzelticem bu cendereden nasil cikicam?
Cevapla