Siz yerimde olsanız ne düşünür ve ne yapardınız?

Ben kapalı bir kızım. Geçenlerde ateist ve sol görüşlü bir kızla tanıştım. Bana dedi ki Allah saçımızı kapatmamızı istiyorsa neden saçımızı yaratmış? Sizce inancıma saldırdığını düşünüp görüşmemeli miyim yoksa hakaret etmeden yapılmış bir eleştiri ve önemsemeyeyim mi?

Siz yerimde olsanız ne düşünür ve ne yapardınız?
Cevapla