Üzmemek için birini kendiniźden soğutmaya çalıştınıź mı?

Bazen öyle olması gerekiyor, zarar vermemek üźmemek için uzaklaşmak uzak kalmak lazım. Gerekirse nefret etsin. Günaydın 🌼🌼🌼🌼Mutlu bir Hafta dilerim.😇

Üzmemek için birini kendiniźden soğutmaya çalıştınıź mı?

🌹🌹🌹

Üzmemek için birini kendiniźden soğutmaya çalıştınıź mı?
Cevapla