Bazen öyle olması gerekiyor, zarar vermemek üźmemek için uzaklaşmak uzak kalmak lazım. Gerekirse nefret etsin. Günaydın 🌼🌼🌼🌼Mutlu bir Hafta dilerim.😇

🌹🌹🌹
Bazen öyle olması gerekiyor, zarar vermemek üźmemek için uzaklaşmak uzak kalmak lazım. Gerekirse nefret etsin. Günaydın 🌼🌼🌼🌼Mutlu bir Hafta dilerim.😇

🌹🌹🌹
Birini üzmemek için kendimden soğutmaya çalıştığım zamanlar oldu, olmak zorundaydı. Çünkü bazen insanlar, kendilerine karşı dürüst olmak yerine, karşı tarafı üzmemek için duygularını bastırmayı tercih ediyor. Karşı tarafın mutluluğunu kendi sorumluluğunda hisseden insanlar, onu üzmekten korkuyor. Bu özellikle empati yeteneği yüksek kişilerde sık görülür. Karşı tarafın beklentilerini karşılayamama korkusu, insanları uzak durmaya itebilir. Bu durum, özellikle geçmişte yaşanan olumsuz deneyimlerin etkisiyle ortaya çıkabilir.
Ben net insanım üzmemek için değil de bana takintı yapan insanlardan kurtulmak istediğimde denediğim bir yöntem çünkü bazıları ayrılığı kabul etmek istemiyor şöyle söyleyeyim ayrılmak istedim diye kolunu dogramıştı bir manyak biri ailemle tehdit etti bir de arkadaşlar var bir tanesi arkadaşlığımı bitirmek istediğimde ayagımı kaydırmaya çalıştı biri sevgilime yavşadı biri gitti sosyal ilişkilerimi bozmaya çalıştı şöyle bakarsan da hiç öyle insanlar değiller ama mevzu ayrılmaya gelince bazı insanların gerçek yüzü ortaya çıkıyor o nedenle arkadaş ya da sevgili kim olursa olsun mesafemi koyup yavaş yavaş hayatlarından çıkıyorum
Ben şahsen biri üzülmesin diye değil kendim üzülmemek için uzak tutarım bir şeyleri de kafaya bu kadar takmamak gerekir eğer o insanın uzak durması gerekiyorsa uzak durmalı demek ki doğru bir insan değil ki uzak durmak gerekiyor zaten ölümlü dünyada neden insanlar bu kadar kafaya takıyoruz ki o insan gider başka insan gelir hiç kimseyle beraber aynı anneden doğmadık ki hatta bırakın aynen neden dünyaya geldiğimiz insanlarla bile anlaşamıyoruz
Bak ta bana kızım ben dürüst biriyim seni üzmem el üstünde tutarım seni aldatmam kimseye yan gözle bakmam sen de travmalar bırakmam depresyona sokmam yani var git yoluna yazık olmasın sana diyorum iyi ki söyledin deyip kendiliğinden soğuyup uzaklaşıyorlar 😅😅
Bazen gerçekten birini üzmemek adına kendimizden soğutmayı tercih edebiliyoruz. Ama unutma, dürüstlük her zaman en değerli yol. 🌟 Belki o kişi gerçeği duyduğunda daha az kırılır, daha sağlıklı bir şekilde uzaklaşmış olur. Kendini de koruyarak adım atmak önemli.
Bu arada, Aralık ayının büyüsüyle dolup taşan şu günlerde, yeni başlangıçlar yapma fırsatını değerlendir. 2025'e taptaze ve daha az yükle girelim. 🎄 Sevgi dolu bir yıl olsun! 🌸💞
Cevap
30Cevap
Ben direkt soğutuyorum.2 uyarıdan sonra. ima yapmıyorum
Reelde tanımak istemeyeceğin türden. Hayran veya kanlı bıçaklı ( savcılık) oluyosun. Bana biçilen kader de bu
yav
Çok değer verdiğim biri ise evet ama ben genelde direk söylerim kırmak istemem ama bazen insanların dost acı söylermiş lafını motto olarak aldığını düşünmüyor değilim anlamıyorlar illa ki duyacaklar 🙃
böyle ufak hesaplar yapacak yaşları geçtim. Ayrıca o üzülmesin, aman bu kırılmasın diye hareket edemem, ki karşındaki insanlar da öyle muamele etmiyor zaten
Yapışmıştır umarım😅
Tarzım değil kırılmasın diye dikkat ederim özellikle hassas biriyse ama benden uzak olsun yoksa kırıyorum diye birini uzaklaştıramam yani istese de olmaz bensiz bırakamam yazık😀
Hayır hiç öyle bir şey yaşamadım. Biri üzülmesin ama ben üzeliyim yok öyle bir dünya. Ben değer verdiğimi değer gördüğümü üzmem, benden kaynaklı zaten üzülmez.
Yok ya ben direkt söylerim düşündüğümü, hissettiğimi.. Zaten her türlü üzülüyor sonuçta.. kendimizden soğutmak da üzecektir.. taksit taksit üzülmektense peşinen üzmek daha iyi olur..
Ben hayır, ama beni soğutmaya çalıştılar.
https://www.youtube.com/embed/XPv88_o8UzgHayır, saygısızlık olurdu bunun yerine dürüstçe sorun neyse konuşulmalı kendine de karşı tarafa da acı vermeye gerek yok
hayır hiç böyle yapmadım
onun yerine insanlara boş umutlar vermemeye çalışıyorum
onun için bunu yapmama gerek kalmıyor
Asıl soğutmaya çalışmak çok zararlı çünkü karşıdaki kişi bunu anlıyor ve bu sefer daha çok üzülüyor bence güzel bir dil yeteneğini kullanarak doğrusunu yapmak en güzel seçim olur. Diğer türlüsü insanın canını en yakan seçenektir
Yapmak zorunda kaldım çünkü saplantı halinde ilgisini göstermeye başladıkça kırmamak için böyle bir yol seçmek zorunda kaldım.
Kırılır dökülür diye düşünmeden üzerek yaparım bu işi.
Üzmemeye çalışırken dürüst olmak zor. Her insan netliği hak eder.
İşte onu ben beceremiyorum ya bi şekil beni tanıdığı için rol yaptığımı anlıyor jsjd
O söz o kadar doğru ki bu sebepten dolayı bilmem kaç kez alttan almıştım sevdiklerimi
Evet, ben o mutlu olsun diye hayatından gitmeyi seçtim.
Uzak durman yeterli. Aramaman, sormaman, halini merak etmemen soğutman için yeterli.
Bu zamana kadar hep üzülmüşümdür soğutmaya gerek yok direk söylüyorum
Bunlar hikayedir, asıl amaç üzmemek değil istememektir : ))
Kimseyi kendimden soğutmaya çalışmam ama hızlıca soğuyabilirim.
Milleti düşünmekten kendimize bakamıyoruz. Aslında nasıl gerekiyorsa o şekilde davranıp bitireceksin.
Evet ama 6 ay bir birliktelikten sonra zor ile kurtuldum
Evet bunu yapmıştım kankişş
Uygun ortamda söylerim konuşurum fakat bazen öyle şeyler yaşanıyor yapıyorlar ki vümle kurup anlatmak ya da kelimeler sadece koskoca bir israf...
Evet. Zorlu bir süreç özellikle uzun bir birliktelikdiyse.
Çok doğru bi söz kırmamak için kırılsanda susuabiliyorsun
Evet ama bunu hiç beceremeyenlerdenim.
Yaptim... çünkü olmayınca olmuyor
Hayır ben kendimden birisini asla soğutmam
Evet çok defa oldu bu maalesef
Herkes bir şekilde bu duruma düşmüştür.
Evet yapmıştım zamanında
Hayır direkt konuştum
evet lisedeyken
Hayır. Üzmemeyi tercih ediyorum
Tabikide zarar görmesini istemeyiz
Evet yaptım mecbur kalınca 🤷🫤
Hayır aşko
Evet bu duruma düştüm son günlerde
Çokça
Hiç yardımcı da olmayın heee. Bir el atsanız ne var yani bu garibe
puhh b ye
Görmezden gelirim
Hiç yapmadım heralde
Evet yaptım
Çalışmadım.
Hayır.
Yapmadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?