%100 haklı olarak actigim davayi çok ilginç şekilde kaybettim. Bu ülkede adalet var mi? Sorguluyorum... ?

Çalıştığım şirkete dava açtım. Tüm deliller haklı olduğumu gösterirken, tüm herkes davayı cepte zannederken, avukat bile kesinlik gözüyle bakarken duruşmaya bir hafta ara verdirdik ve gerekçeli karar açıklandı. Dava tarafimca kaybedildi. Arkamdan yazılan tutanaklar kabul edildi. Yasada kişinin savunması ve imzası istenir. Benim savunmam ve imzam olmadan davayı karşı tarafa verdiler. Dava actigim şirket milyon tl'lik şirket.
%100 haklı olarak actigim davayi çok ilginç şekilde kaybettim. Bu ülkede adalet var mi? Sorguluyorum... ?
Cevapla