Kötülere bir şey olmaz mı gerçekten yoksa bu şekilde düşünerek onları biz mi koruyup, kollamış oluyoruz?

Düşünceler önemli, oldukça önemli.

"İyiler erken gider bu hayattan, kötülere bir şey olmaz" diyerek kötüyü olumlayıp, iyiliği yok etmesi için kötülüğü çağırmış olmuyor muyuz?

Kötülere bir şey olmaz mı gerçekten yoksa bu şekilde düşünerek onları biz mi koruyup, kollamış oluyoruz?
Cevapla