İyi davrandığımız insanların sonradan bize karşı kötü olması.?

Ben anlamıyorum.Sadece ben mi iyi davrandığım her insanla sonradan kötü oluyorum? Ben sussam da iyiliğe güzelliğe devam etmeye çalışsam da sadece benim çevremde ki insanlar mı değişiyor? Her sıkışana yardım ettiğim için mi ben kötü oluyorum.Cebimde ki son parayı bile arkadaşıma verdiğim için mi kötüyüm acaba? Başkalarının insan yerine koymadığı insanlara iyi davrandığım için mi ben kötüyüm? İnanın şu an sinirimden ağlamak üzereyim.İyi insan olmaya çalıştıkça sevilmedim.Yahu çevremde ki her insan mı değişir? Bu insanlar niye böyle yapıyor Allah aşkına? Sadece ben miyim böyle?
İyi davrandığımız insanların sonradan bize karşı kötü olması.?
Cevapla