Neden insanlara kötü davranınca seviliyoruz da iyi davranınca havalanıyorlar?

Neden insanlara kötü davranınca seviliyoruz da iyi davranınca havalanıyorlar?
Güncellemeler
+1 yıl
b*k gibi davranınca kuyrugumuz olurlar, İyi davranınca bir tarafları kalkar
Neden insanlara kötü davranınca seviliyoruz da iyi davranınca havalanıyorlar?
Cevapla