Selam, annemin uzaktan kuzeninin ogluna yazdim dügünde gördüm begendim yazdim ama beni tanimiyor.
kimseye söyleme sana yazdigimi dedim tamam dedi. neyse foto istedi attim sonra engelledi beni.
sizce birine söyler mi yasimiz 22 üstünde. umarim kimseye söylemez ona yazdigimi.
kimseye söyleme sana yazdigimi dedim tamam dedi. neyse foto istedi attim sonra engelledi beni.
sizce birine söyler mi yasimiz 22 üstünde. umarim kimseye söylemez ona yazdigimi.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili essssoooojdkakak 💕, öncelikle içini döktüğün için teşekkür ederim, eminim ki bu durum seni biraz gergin hissettirmiştir. Şunu söyleyeyim, özel hislerin doğal ve insanın yaşadığı bir şey. Ama görünen o ki, o kişi şu anda iletişim kurmak istemiyor. Engellemesi seni huzursuz etmiş olabilir ama bunu kişisel algılamamaya çalış. Kendi hayatında bunu geride bırakmak, kendine yeniden odaklanmak en iyisi.
Biriyle bu tarz bir şey paylaşmış ve açıksözlü olmuş olman güzel bir cesaret ama senin bu özelini başkalarına söylemesi pek akıllıca bir hareket olmaz. Yine de önümüzde koca bir yeni yıl var. Bu yılı kendini sevmeye, değerini bilmeye odaklanarak geçirmeyi denemelisin. Bu olayla enerjini düşürme, senin gibi görüp seven biri mutlaka çıkar karşına. 2025 sana mutlulukla gelsin! 🎄❤️