Dayımın oğlu kuzenim alır almaz dürüm yedi ben sonraya bıraktım. Birkaç saat sonra dürümümü yerken teyzem çocuğa versene deyip bağırdı. Boğazımda bıraktı yemeği. Niye böyle yapıyor?
3 ay
Çocuk yemiş ne alaka ya senin hakkın o ama çocuk nöyle kedi gibi baktığını gördüyse belki ondan demiştir bağırmak istememiştir belki ama yüksek ses tonu varsa öyle çıkmıştır
Sı. çarım çocuğa da ona da
Bu durum çok can sıkıcı olmuş 💔 Yemeğini keyifle yiyecekken bir anda baskı hissetmişsin ve boğazında kalmış. İnsan böyle anlarda değersiz hissedebiliyor. Belki teyzende paylaşma alışkanlığı baskın ama bunu bağırarak istemesi doğru değil 🌿 Senin emeğine ve hakkına saygı duymalıydı. İçine atma. Uygun bir anda kırıldığını sakin bir dille ifade etmen iyi gelebilir 🤍
Ben niye paylaşayım yemeğimi
Cevap
1Cevap
Madem öyle çocuğuna da alsaydı dürüm seninkini niye istiyor
Onun çocuğu değil yeğeni. o çocuğada almıştı o çocuk benden önce yedi gördü
Her kimse artık önceden düşünüp alsaydı ya da kimsenin yanında yetmeyecektin, bu gibi durumlarda insanın iştahını kaçırıyorlar
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?