1 yılhayır keşke herkes senin gibi yapsa bence idealist bir kız davranışı budur ailenizden habersiz hiç bir şey yapmayın sevgili KS canlar
ve bu arkadaşımızıda kutluyorum eğer bu kızı burada eleştirirseniz linçlerseniz ana avrat küfrederim
idealist olmak ve aile ile iç içe olmak ayrı bir durum öz güven ayrı bir durum
geçenlerde biri yorum yazmış gene buna benzer bir soru bağlının altına demekki sen özgüvenini kaybetmişsin yazmış ve bu ve benzeri tür yorumları yazanlarında hepsi avcı timi erkek tayfası. ulan orrospu çocuğu kendini özgüvenli zanneden kızların hepsi mezarda şu an vahşice katledildiler hatta hala konuyla ilgili gönüllü olarak araştırmalarımız devam ediyor yazık değilmi gencecik kızlara yazık değilmi ağlamakdan yemek bile yiyemez hale gelen ailelere
yani özgüven ile daldan dala konmayı birbirine karıştırmayın
bu arkadaşımıda tekrardan kutluyorum çünkü kızlarımız bazı konularda duygusal değil içgüdüsel davranıyorlar ve bunuda duygu sanıyorlar ama bu arkadaşımız ailesiyle paralel hareket ediyor yüzde yüz başarılı olacaktır
benimde bacım var en ufak bişeyde gelip danışır abi şöyle bir çocuk var bana ilgi gösteriyor diye bana anlatır çocuğu çaktırmadan araştırıyorum bildiğin osuruk uzak dur bacı diyorum tamam abi konu kapanmıştır 🌹🙏21 Yorumla
Soran1 yılÇok teşekkür ederim çok mutlu oldum 😊🌼🙏🏻
En İyi Cevaplar
Çok etkilendim. Hatta itiraf etmeliyim ki; bu siteye üye olduğum günden beri ilk kez bir kadının kendine dair söylediği bir davranış biçiminden etkilendim.
Sizi yürekten tebrik ediyorum.
Durun tahmin edeyim... Kendi kararlarınızı veremediğinizden değil bu yaptığınız. Yüreğinizin bir köşesinde, ona danışmanızın onu onore edeceğini biliyorsunuz. Saygınızın bir göstergesi olacağını... Ömrünüz boyunca süren size güvenmişliğinin asla zedelenmeyeceğini...
O an büyük bir ciddiyetle sizi dinlese de, arkasını döndüğünde yüzünde tatlı bir tebessüm olacağını da biliyorsunuz siz.
Siz yüzde yüz olgun bir kadınsınız. O sebepten annenizin gözünde, yüzde yüz çocuk kalmaya devam ediyorsunuz.
Muhteşem bir şey...
Bu mertebeye erişemeyenler vardır ve hatta yaptığınız güzelliği bir gün anlarlarsa insan olmasına çeyrek kalacak olanlar. İğrenç üsluplarıyla kırarlar sizi lakin siz kibarca teşekkür edersiniz onlara. Bir kadın neye benzer, elleri nasıl yazar ve cümleleri ne gibidir; en güzel örneğini sergilersiniz.
Şimdi bir Erol Evgin plağı yerleştirdim pikaba. Sizin için bir şarkı tutuyorum, fal niyetine. Bakalım bilecek misiniz...
İyi yolculuklar.
38 Yorumla- 1 yıl
Çüküchan senin clickbaitlerini yer miyiz y*vs*k kardeşim isim gücüm yok kopyalıycam https eklicem cart curt ikile hadi y*vs*k oe
- 1 yıl
@aslidiyebiriymis Sen gereken cevabı aldın ufaklık. Yoksa Gece şeysi mi demeliyim, neydi o rumuz... Aman bana ne ya, hangisini kullandığın fark etmez, yetersizin tekisin. Dur kapı çalıyor, bu senden daha önemli. Hah, ne diyordum... Yetersiz olduğunu bildiğin için zaten hep kullandığın bu iğrenç üslup. Herkese ve her zaman. İnan sana acıyorum...
Ben linkteki fotoğrafı şöyle profilime koyayım. Baktıkça daha çok kudurursun.
Öptüm. - 1 yıl
NE AHAHSJFJAKFKSJ Kendi kendine delir dur
- 1 yıl
Her şeyi böyle ciddiye mi alırsın sayın Çüküchan ahahahahahshshs
- 1 yıl
Kess yvsk
Soran1 yılTeşekkür ederim yazdıklarınız beni çok mutlu etti 🙏🏻😊
Bu annenle senin arandaki güzel bağdan dolayıdır..
Annesinden herşeyi saklayan kızlar var gayet güzel bir yaklaşım seninki..
anne baba rızası alarak yola başlamak 👍🏻 anneler hisseder..45 Yorumla- 1 yıl
Ne rızası ya. Nee. Onlara kalsa onla evlenme bunla evlenme. Sonra evlatlarına 30 35 te buluyorlar kel kel tipleri, kızlar mecburmuş gibi evleniyor sonra ayrılınca da üühhhhüüühhh kızzıığğğğmmöö aağağağağhh bunlaaaağr da mı başına gelecekti. Pehhhhhhhh
- 1 yıl
@BlacKandRedD kellere niye laf atıyosun durduk yere mk bir sürü kel seven hemcinsin var 🤣🤣
- 1 yıl
- 1 yıl
@AfiliYlnzlık haklısın bunun kellerle alıp vermediği bir derdi bir yararı varda hayrola 🤣🤣
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılÇok takdire şayan bir hareket alnından öpülesi birisin canım hep böyle ol kimse sana zarar veremez
22 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim çok mutlu oldum❤️
- 1 yıl
Rica ederim hayırlı evlatsın annen için her anneye böyle evlat nasip etsin 🥰🙏
Yapay Zeka Cevapladı
27 yaşında olsan da, annenle bu tür özel durumları paylaşman kötü bir şey değil. Aksine, annenle samimi bir ilişkin olduğunu ve onun fikrine değer verdiğini gösteriyor. Tabii, kendi kararlarının da önemli olduğunu unutmamalısın. Bir ilişki başlatırken annenin rehberliği güzel, ama kendi hislerini ve düşüncelerini de mutlaka dikkate al. 😊
Yeni yıl yaklaşırken, hayatına güzelliklerle gelen kişilere kalbini aç. Ama her şeyden önce kendine güven ve mutluluğunu ön planda tut! 2025 sana çok mutlu ve sağlıklı bir yıl getirsin! 🎄❤️20 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
147Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılçocukça evet. kendi hayatını al artık.
30 Yorumla
1 yılBunu çocukça bulan... Lar ola bilir vekalin çocukça değil birşeyleri annenle paylasmanda sorun yok bu annenle aramdaki bağın simgesidir güvendir annene danışa bilirsin tanışma da bir sorun yok ama kendi kararını kendin de vermelisin herşeyin iyisini büyüklerimiz bilecek diye bişi yok annelerimiz babalarımız da insan hatalar yapa bilirler insan dediğin kusursuz değildir misal annen erkek arkadaşının iyi şeylerini biliyordur ne iyi bir çocuk flan der ama sen onun kötü yönlerini de biliyorsundur
Misal bir şey yaparken annen o çocuğa güvene bilir ama sen güvenmezsin səbəbindən var yani istemezsin bundan bahsediyorum umarım anlata bilmişimdir
Kendi kararlarını kendin vereceğin zamanlar olacaktır bunda sakın geri durma və başkasını dinləmə ben sana dik kafalilik yap demiyorum sadece zamanı gelince kendi kararını kendin vermelisin
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkür ederim 🌼😊
Gizli Üye(25-29)1 yılBen de kısa süre sonra hem annemle hem babamla paylaşırım. Biriyle ciddiye doğru gidiyorsa pek içimde tutmam. Tanıştırmak isterim ki yanlış karar vermediğimden emin olayım. Neticede benim 26 senelik hayat tecrübemin yanında 40+40 en az 80 yıllık bir hayat tecrübesi var onlarda.
Gönül meselelerinde beni hiç üzmediler. Aleyhime bir yaklaşımda olmayacaklarına da eminim. Ama annesi babası evlenmesine karşı çıkan, sadece kendi seçtikleri adaylarla görüşmesini isteyen bir ton örnek var. Ailenizin yaklaşımı bu paylaşımı yapıp yapmamanız konusunda en belirleyici etken.
21 Yorumla- 1 yıl
"Anasına bak kızını al" da demişler he mi?
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. bence cocukca. biraz cüretkar konusayım sana karsı gizli üye. asagıda desteklemişlerdir eminim ama.
tabi mizac bu. bişey diyemem. ama cocukcamı evet. kocaman kadınsın artık. yani bi kız eskiden annelerimiz 17 de evleniyorlarmıs maks. bi aile kurulup aile sorumlulugunu yasıyorlarmıs. tabi zaman değişti. anlıyorum ama senin ki de hani tanışma. bu biraz senin özelin. anan ile tanıstırırsın ama iş ciddiye binince. kendine güvenmeni tavsiye ederim. aman erkek beni kandırır aman taciz eder vardır genelde bu düşüncedeki bi kızda.
neyse senin kararın ama erkek tarafından negatif bu bence. bu ne bicim kız der.
00 Yorumla
1 yılBu konuda çok net bir şey söyleyeyim 27 yaşında olmak demek kendi kararlarını alacak olgunluğa gelmiş olmak demek. Ama annenle fikir alışverişi yapman bence kötü bir şey değil, aksine güzel. Sonuçta annen seni senden iyi tanır ve tecrübeleriyle doğru yönlendirmelerde bulunabilir. Önemli olan, annenin fikrini almak ama son kararı kendi hayatına göre senin vermen. Çünkü bu senin hayatın, annene danışmak çocukça değil, saygılı ve bilinçli bir hareket. 😊
20 Yorumla
1 yılTabii ki de çocukça. Çocuk olmadığın için kendi kararlarını kendin verebilirsin ve annen sana uygun olanı değil senle olmasını istediğini, kendisine uygun olanı senin için seçer.
310 Yorumla- 1 yıl
Hayır, saçma değil. Basbaya dediğim gibi.
Soran1 yılAnnem karar vermiyor benim yerime sadece anneme danisiyorum fikir alıyorum haberi olsun diyorum en azından içim rahat etsin.
- 1 yıl
Annenin verdiği karara göre karar veriyorsun bu yüzden annen karar vermiş oluyor.
Soran1 yılPeki teşekkürler
- 1 yıl
Rica w
- 1 yıl
Rica ederim
- 1 yıl
@Devrim1121 Beni anlayamadığına göre senin beynin yok. Gerçekler o kadar canını acıtmış ki hemen sinirlenip saldırmışsın. Çok sevdiğin annen sana konuşmayı öğretememiş bu yüzden onu sevme. Çünkü onun eksik anneliği yüzünden kendini rezil ediyorsun.
Soran1 yılSana saldıran ben değilim kime saydirmissin?
- 1 yıl
Sana demedim zaten etiketlediğim şahsa dedim. Yorumu orada duruyor.
Hiç de çocukça değil, aksine bu senin ailene ve onların fikirlerine değer verdiğini gösteriyor. Eğer bu senin için doğru bir yolsa, başkalarının ne düşündüğünü umursamamalısın. Ama unutma, hayatını sen yaşıyorsun, annenin fikrini alırken kendi hislerini ve isteklerini de göz ardı etme.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5b cevap paylaştı.
1 yılBilakis , gayet doğal ama her konu da tekrara uğramadığı sürece.
Sonuç olarak hayatımızın sonuna kadar yanımızda biri olmayacak.
Öyle anlar gelecek ki hızlı ve doğru karar vermemiz gerekecek.
O zaman zamana 1 dk bekle sormam lazım mı diyeceğiz.
Su zaman gibi akıp gidiyor bir şekilde.
Durdurmak imkansız.
Bunun için ilk önce kendimizi tanıyacağız.
İlk önce insana kendinden başlayacak.
Sonra bir başkasını tanıyabiliriz.10 Yorumla
1 yılTanışmak bence çok abartı. Bir erkeğin bana karşı hisleri olduğunu düşündüğümde desen okey. Ama daha tanışma evresinde bilmiyorum ya şey gibi bu ana kuzusu erkekler evlenince kadına nasıl hayatı zindan ediyolarsa her şeyi annesine anında söyleyen kadın da aynı şekilde hayatı kocasına zindan eder, özelleri kalmaz gibi geliyor. Çocukça değil ama bence kendi kararlarını kendin verebilecek yaştasın artık, fikir alınır ama bu kadar her adımında da değil. Annene bu kadar bağımlı olma
10 YorumlaCok güzel bir tavır ve davranış
Ben 46. yasindayim ve bekarım babamın emaneti annemle beraber yaşıyorum
Aynen attığım ve aldığım her nefes de her kararda ona danisirim25 Yorumla
Soran1 yılİnsanın içi daha rahat ediyor gibi. Allah uzun ömürler versin annenize😊
Soran1 yılAmin Allah razı olsun 🙏🏻😊
Gizli Üye(30-35)1 yılAnnenle iyi ilişkiniz olduğunu gösterir bu. Misal ben anneme bu konuda da başka bu tarz konularda da danışamam aşırı fikir ayrılığı yaşıyoruz. Bu saatten sonra da değişmeyeceğine göre..
Neyse sen en iyisini yapıyorsun32 Yorumla
Soran1 yılEvet arkadaş gibiyiz annemle. Umarım annende seni bir gün anlar 😊 Teşekkür ederim 🌼, 💜
- 1 yıl
Maalesef bende de aynı anneme kalırsa benim bütün tercihlerim baştan sona yanlış hatalı olur o yüzden hiç bahsini etmem bile birkere bahsini ettim dilinden düşmedim yıllardır
Saçma sapan yorumları okudum insanları boş ver sen çok doğru düşünüyorsun
42 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler 😊
1 yılHayır kesinlikle çocukça değil danışmak bu farklı bir şeydir kararlarını annenin alması farklı bir şeydir ben de böyle yaparım onun içine sinmesi ayrıyeten bir hoşuma gider içim daha rahat olur doğru yapiyosun
30 YorumlaOoo en uzak durulması gereken kız tipi, anneci kız :d
333 Yorumla
Soran1 yılPeki sen uzak durabilirsin🙂
- 1 yıl
@Itırsssı pişiren pişiriyor
- 1 yıl
Sen sordun ben söyledim oraya çalıştığı felan yok
- 1 yıl
@Frankenstein16 Anlıyorum lŞKSADSFDF
- 1 yıl
@Itırsssı
Her sorununu annesiyle paylaşır ilişkinin özeli kalmaz, kendi iradesi yoktur kendi kararları yoktur, annesi "evlilik evlilik" diye kafasına yorduğu için erkeği daha sevgililiğin ilk ayından itibaren bezdirirler, çoğunun ilişkisi zaten yürümez erkek bir süre sonra zktiri çeker çünkü psikoloji zkerler, ek olarak yaptıkları hatayı kabul de etmezler çünkü onlara göre en doğru kararı vermişlerdir annesi söylemiştir çünkü
gibi gibi - 1 yıl
Senin kafan direkt evliliğe çalışıyorsa vay haline anne kız denince aklına bu geliyorsa acırım sana nasıl ortamda büyüdün. Kız tabi annesine danışacak fikir alacak hırlı mı hırsız mı kız anlamaz anne anlar sonrada kız yol verir tekmeyi basar yani öyle hayal ettiğin umduğun gibi evlilik olmuyor daima annenin gözü seni tutmazsa tıpışlanırsın
- 1 yıl
Onlar babasının serbest bıraktığı kızlardır hani şu benim kızım özgür diyenler ruhu bile duymaz annelerinin. d üniversitede çok görmüşmüş iyi salladın. d yalan atıyorsun bari başını sonunu düşün. d annesine bağlı Kızlar öyle senin hayatından geçen Kızlar gibi zkşimez merdiven altında. d seni kudurtan annesine demesi ya bol keseden yalan salla. d o kafanı çalıştırda cinselliğe aç olan iradesindesizlerin babasının gururu olan ospuların olduğunu kabullen. d ama dur sen git anasından habersiz zkiş yapanlara bas nikahı sana haktır. d
- 1 yıl
@Itırsssı anlaştınız mı sonunda?
- 1 yıl
@Frankenstein16 bununla anlaşmak ne mümkün böyle üniversitede yemediği halt kalmayan erkolara he diyim geçiyorum. d adam gibi olanlara açıklama yaparım. d
Aile & Toplum konusunda 534 cevap paylaştı. En doğrusunu yapıyorsunuz. Ahir zamandayız hangi insan iyi hangi insan kötü ayırt etmek zor. Aileniz görmüş geçirmiş belirli bir tecrübe ve bilgi birikimi edinmiş. Kötüyü iyiyi ayırt edebilir. Ona istinaden ailenin dedikleri önemli. Yaşım büyüdü reşitim falan diye düşünebilirsiniz ancak işler öyle değil haberlerden de anlaşıldığı üzere.
10 Yorumla
1 yılDeğil bence eğer çocuğu taniyirdan karakter olarak annene anlatabilirsin. Aileninde onay vermesi hayatına alacağın kişi için ciddi düşüneceğini gösterir bu güzel bir şey ki hayatına giren kişi ailenede hal ve hareketleriyle saygılı biri olmalı. Aileninde içinin sinmesi gayet normal
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAnnen eşini (babani) koca olarak dogru kisiyi secmisse (en azindan boyle dusunuyorsan) evet danisabilirsin bence
Ama ben danismam mesela. Babam ortada, koca olarakta ortada. Dogru kisi oldugunu dusunmuyorum. Bu sekilde yanlis secim yapan bir kadina da sorma ihtiyaci hissetmedim, hissetmemde sanirim buyuk konusmayayim ama.
Eger annenin erkek secimi iyiyse fikirler alabilirsin
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBenim olur dediğim elemana annem olmaz demişti
Benim istemediğim çocuğa da annem olur demişti öyle söyleyeyim annem haklı çıktı; istediğim kişi aldatıp terk etti, annemin bundan olur dediği lavuksa 3 senedir pes etmedi ama ben istemiyorum. bir insan reddedilmesine rağmen sever mi karşim sal beni11 Yorumla- 1 yıl
Klasik kadın kafası * yaranır 🤣🤣
Gizli Üye(25-29)1 yılNiye çocukca olsun ki bende her zaman böyle konularda anneme danışırım hatta fotoğrafını falan gösteririm ki içine ne doğdu ne hissetti ilk baktığında diye anneler anlıyor birini gözü tutmadıysa muhakkak o insanda bir şey çıkıyor bunu acı şekilde tecrübe ettim
10 Yorumla27 yaş, bir bireyin kendi kararlarını alabilecek olgunluğa erişmiş olduğu kabul edilen bir yaştır. Sevgi ilişkileri gibi kişisel konularda, bireyin kendi özgür iradesiyle karar vermesi beklenir. Eğer bu konuda bir ikilem yaşıyorsanız, ailenizle açık ve dürüst bir şekilde iletişim kurmanız, sizin için en doğru kararı vermenize yardımcı olabilir.
10 YorumlaÇok doğru yapıyorsun bence bende birçok konuda danışıp fikir alışverişi yaparım , anneler doğruyu yanlışı hissederler bilirler 🌺
11 Yorumla
Soran1 yıl❤️🌼
Hayor değil bence doğru olan bu. Annem sonuçta tecrübeli ve benim aptal aşık gözümle görmediklerimi bana söyleyen birisi 😁
11 Yorumla
Soran1 yılAhahah bende öyle düşünüyorum ondan sormak istiyorum hemde icim daha rahat oluyor
1 yılYaptığın davranış aslında çok güzel dürüstçe bir hareket. Sadece şunu unutmamalısın ki annenle aranda kuşak farkı var. Şimdiki gençleri anlayabilecek bir durumda olmayınca seni ne kadar doğru yönlendirebilir emin olamazsın. Şimdi gençlerin dinamikleri farklı, şimdiki ilişkilerin süreçleri farklı. Genel hatlarıyla sorabilirsin ama detaylı anlatmak ve görüş almak yanlış sonuçlar verebilir. Kendi sezgilerini dinlemelisin.
00 YorumlaBiz erkekler bunu normal karsilariz ancak siz olsaniz oyle yapmazsiniz. Bi suru vesveselik hainlik ve cocuk ve annesi hakkinda ileri geri konusursunuz. Birey ve dogal olarak aramizdaki fark bu. Ve dogru olani yapiyorsun ancak adi danismak olmamali, bilgi sahibi yapmak olmali ve fikir alisverisinde ve teveubelerinden yararlanmak olmali.
01 YorumlaEğer ki siz onu oda sizi tanıdıktan sonra aileye danışıyorsanız , bu olgun ve ailenize saygı gösterdiğinizi onların düşüncelerini merak ettiğinizi gösterir. Eğer ki , o sizi tanımadan siz onu tanımadan sadece tanışmak niyetini söylediği gibi ailenize danışıyorsanız , bu olgun olmadığınızı ve kendi kararınızı alamadığınızı gösterir. Şimdi söyleyin , durum ilk söylediğim mi , ikinci söylediğim mi.
00 Yorumla
1 yılCiddi ilişki insanısın ama Eğerki ilişki başladıktan sonrada aileni bu kadar içine sokuyorsan o zaman sıkıntı.. Çünkü senin yerıne karar aldıklarında erkek arkadasının aılene bakısı degıscek... Sevdıgım kızı cok etkılı yor bunlar dıye onlara bakıs acısı degıscek...
00 Yorumla
1 yılBüyüklerimizden fikir almak mantıklıdır sonuçta görmüş geçirmiş insanlar ama sonunda kararlarını kendin mi veriyorsun yoksa onun kararını mı uyguluyorsun? Eğer o karar veriyorsa ileride mutsuz olduğunda anneni suçlarsın.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 629 cevap paylaştı. Böyle bir kriter olmaz Ama Kuzusu kiz benim dairenin karsisinda evlendi anne kizinin evinde hergün . Damat anneyi kovdu nihayetinde benimle mi evlisin yoksa annenle mi evliyim. Annenin kocasi var. Annen karar versin.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 936 cevap paylaştı. Kendi fikirlerini verebilecek yaştasın fakat annene danışman iyi bir şey. Çünkü senin göremediğini annen görüyor ve bugünün şartlarında insanlara asla güven olmayacağı için 2. bir kişiden fikir almış oluyorsun.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 326 cevap paylaştı.
1 yılKimlik fotokopisi, vergi levhası ve İmza sirkülerini de istiyor musun 🙂
12 Yorumla
Soran1 yılGüldürdünüz gece gece teşekkür ederim 😂
- 1 yıl
Gülmek ve güldürmek güzel şeyler 🙂
Aile & Toplum konusunda 484 cevap paylaştı. Bn olsam dimem çünkü anen elin oğlunu ne bilsin
18 Yorumla
Soran1 yılKim olduğunu nerden olduğunu ne iş yaptığıni vs söylüyorum ona göre tanı ya da tanıma diyor
Soran1 yılTanıdıksa şans ver diyor evlilik için
Soran1 yılOlur
Soran1 yılTamam abim teşekkürler yorumun için
- Aile & Toplum konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılNasıl danıştığına bağlı olarak değişir bence. Kendi kararlarını alıyorsan sıkıntı yok ama annene anlatmak istiyorsan bu da normal. Ben de anneme anlatırım iyi biriyle tanıştığımda.
20 Yorumla Annem ve babam ne derse o olur. Ailemin istemedigi hiç bir şeyi yapmadım. Ailemi üzecek, ailemi mahcup edecek, başını yere eğecek hiçbir şey yapmadım yapmam da. Doğru olanı yapıyorsun. Ailesini dinlemeyen insanın sonu iyi olmaz. Er ya da geç berbat bı hayatin içine düşer
20 Yorumla
1 yılHayır tabikide en iyisini yapıyorsun sonuçta yanlış kararlar verebilirsin ama annen sana hem sırdaş hem bir dayanak olur ileride bişey olduğunda pişman olmazsın hiç değilse
20 YorumlaAile & Toplum konusunda 890 cevap paylaştı. Yani bence bir problem yok. Gayet normal
Ama evlendikten sonrada herşeyi annene soracak olursan evliliğine anneni karıştırırsan işte orada huzur kaçar. Dozu iyi ayarlaman lazım10 Yorumla
1 yılBence kendi kararlarını kendin verebilirsin eğer hata yapmaktan korkuyosanda yap hata yapmak kötü gibi görünür ama aslında doğrulardan daha iyidir konu annene gelince... Bence annene danışmadan iş yapabilcek bir yaştasın yani herşeyi annene söylemek zorunda değilsin
10 Yorumla
1 yılHayır, değil. Ailenizin fikrine danışmak ve görüşlerini almak oldukça doğal bir şey. Ancak, yaşınız ilerledikçe kendi kararlarınızı almayı ve bu kararların sorumluluğunu üstlenmeyi öğrenmek de önemlidir. Eğer bu durumu sürekli yapıyorsanız ve kendinize güven konusunda bir eksiklik hissediyorsanız, belki bu konu üzerinde düşünmek ve kendinize biraz daha güvenmeyi denemek iyi olabilir.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 316 cevap paylaştı.
1 yılAnnenle arkadaş gibisiniz sanırım yoo bunda ne var bende annemle paylaşırdım kız arkadaş gibiydik annemle en iyi akılı seni en çok seven ve tanıyan verir😉
10 Yorumla
1 yılDanışmak ve izin almak arasında büyük bir fark var. İzin alıyor olsaydın çocukça diyebilirdim fakat danışmış olman sadece annenin düşüncelerine önem verdiğini gösterir.
10 Yorumla
1 yılBir taraftan saygı diye düşünüyorum diğer taraftan da biraz çocuksu gibi yani, tam karar veremedim sonuçta bir tarafın anneyle paylaşıyorsun biri var falan filan taraftan da işte böyle çocuksu gibi
10 Yorumla
1 yıl23 yaşındayım üniversite ortamı diye hala abim tarafımdan arkadaşlarımda kalmama akşam dışarıda takıldığım saate karışılmaya çalışıyor oyok konser vb etkinlik spor kurs vb yokken kıs aylarında 19.00 den sonra sokakta ne varmış falanmis filanmis o yüzden yargıda bulunmayacagim
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 855 cevap paylaştı.
1 yılBüyüklerimiz bu konulara aşina olduğundan onlara danışman senin için hem tecrübe ve hem de senin yararına olan bir eylem.👏🏽👏🏽
Böyle devam etmeni tavsiye ediyorum❗👌🏽10 Yorumla
1 yılÇocukça değil belirli bi konu hakkında veyahut bilgi almak amacıyla annene danışman iyi bir yol çünkğ erkek seçiminde annene danışman senin geleceğin açısından olumlu bir şey
10 YorumlaAileler bizim göremediklerimizi görür ve bizi uyarırlar bu senin kendi kararlarını kendin veremediğin anlamına gelmez. Böyle düşünenler genel de ergenlerdir. Büyüyünce doğruyu yanlışı anlarlar.
10 Yorumla
1 yıl30 yaşımdayım
Kendime ayakkabı bile alınca anneme resim atar öyle alırım
Annen senle arkadaş gibi olması çok güzel
Sana en doğru yolu o gösterir başkası değil10 YorumlaAile & Toplum konusunda 497 cevap paylaştı. Çocukça olmasa da anneler senin ilişkinin gelişiminde olan olumsuzluklardan etkilenip üzerine düşünebilir. Şahsen anneme anlatmamayı tercih ederim. Kendine dert ediyor herhangi bir kötü durumda.
10 YorumlaHayır değil , ama hayatına yön vermesi gereken insan sensin. Annen sadece arkadaşın hakkında ne hissediyorsa , hislerine güvenmeni tavsiye ederim.
20 Yorumla
1 yılHayır değil. Tam tersine güzel bir şey. Akıl danışmak... Değerli. Danışan dağı aşmış danışmayan düz yolda şaşmış sözünü unutmamak lazım
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 652 cevap paylaştı.
1 yılBence nadir kalan bir özellik bu. Artık böyle şeyler kalmadı. Ama partnerin için itici olabilir.
30 Yorumla
1 yılBence insanın kendisidir karar verecek olan. Annenin veya babanın doğrularını yük edinmek insanı gerçekten yaşıyor gibi hissettiremez🍎💎
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 357 cevap paylaştı.
1 yılGayet mantıklı bir şey.
Ama kararlarıni sen vermelisin.
Fikirlerine güveneceğin annen var şükür etmelisin.10 Yorumla
1 yılHayir aksine çok güzel bence aileler göremedigini görür çünkü. Herkes senin gibi degil bu yüzden davranışın kıymetli bence.
10 Yorumla
1 yılKendi kararlarını kendin verevileek yaştasın. Annene söylersin o onaylar ya da onaylamaz. Seçimini gene sen yaparsın
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılDeğil. Ben olsam bende sorarım. Hatta anneanneme göstereceğim eğer biriyle evlenmeye karar vereceksem. Çünkü büyüklerimiz bizden daha tecrübeli ve tek bakışta anlayabiliyor insanları. Babamı anlamış mesela anneannem.
10 YorumlaAnnene danışman çok güzel. Annenin seni dinlediğini ve yönlendirdiğini gösterir. Keşke bende danisabilseydim
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılYani bende annemin ya da aklı başında bir yakınımın fikrine önem veririm
Ama kendim tanışmayı istiyor muyum diye bakarım önce
İstiyorsam istiyorumdur tanisirken daha objektif bakacaklari için onlara danışırım
10 YorumlaTanuiışmak için değil anneni anne sana bir arkadasımla tanıştıracam demek için sor. Olup olmayacagına annen karar veremez sizin uyumunuz verir karar
10 Yorumla
1 yılBence danışmanda bir sıkıntı yok ama ciddi bir ilişkiye başlayacaksan buna kendin karar vermen daha iyi olur ama anne"ne danışman iyi bir şey
13 Yorumla- 1 yıl
Kendi Kararını sen veriyorsan ve sadece büyüklerden fikir alıyorsan normal bir şey
Soran1 yılEvet sadece fikir alıyorum kendi kararlarimi kendim veriyorum bazıları yanlış anladı sorumu annecisin falan şeytanla evlenirim böyle bir kızla evlenmem vs demiş biri.
- 1 yıl
Öyle diyenlerin çoğu babasından araba isteyen sürekli para isteyen insanlar evlilik ciddi bir şey normal
İnsan elbette büyüklerin tecrübelerinden faydalanmalı. İstişare etmeli. Ama tamamen annenin kararına yönelik ilerleme olmamalı. Senin beğenin ve akıl yetin daha önde olmalı
12 Yorumla
Soran1 yılZaten sadece haberi olsun istiyorum yoksa kararı ben veriyorum tabii ki 😊
Aile & Toplum konusunda 510 cevap paylaştı. Çocukça değil, görmüş geçirmiş insanlar. Tecrübesine güveniyorsan sorarsın ne varki bunda, gayet normal.
10 Yorumla- Devamını Gör (197)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer