27 yaşındayım, bir erkek benimle tanışmak istediğinde anneme danışıyorum. Bu çocukça mı?

27 yaşındayım

27 yaşındayım, bir erkek benimle tanışmak istediğinde anneme danışıyorum. Bu çocukça mı?
Cevapla