Annelerimizin kendini değil de bizi seçmesine değecek kadar yeterli miyiz?

Şöyle dönüp bir baktığımızda hepimizin varlığı, annelerimizin kendi hayatlarını yaşamak yerine bizi doğurmayı tercih etmesine bağlı. Biz olmasaydık belki de çok daha iyi hayatları olabilecekti...

Bir kadın olarak şu an için ben kendimi seçtim mesela... Kendi hayatımı yaşamak önceliğim. Ama onlar öyle yapmadı.

Şimdi sizce de bizler onların, bizim için yaşayamadıklarını, vazgeçtiklerini telafi edecek kadar harika hayatlar yaşamak zorunda değil miyiz? Kendimize olduğu kadar onlara da borçlu değil miyiz bu hayatı?

Annelerimizin kendini değil de bizi seçmesine değecek kadar yeterli miyiz?
Annelerimizin kendini değil de bizi seçmesine değecek kadar yeterli miyiz?
Cevapla