Neden anne ve babamızı seçemiyoruz ya?

Sanki onlar çocuk ben büyük anasını satıyım. Ben gerçekten seçebilmeyi çok isterdim başkalarına bakıyorum anne kız ilişkisi ne güzel. Benim neden saçımı okşayan halimi hatırımı soran bi annem yok. Neden hep kendi çıkarlarını düşünen bencil kolpa içten pazarlıklı bi annem var. İnan olsun ki sadece adı anne işte. O kadar.
Neden anne ve babamızı seçemiyoruz ya?
Cevapla