Bazen paylaşımlara bakıyorum da, burası anasından/babasından nefret eden, onları beğenmeyen insanlarla dolu. Siz onlardan mısınız, yoksa cennetin ta kendisi olan analarınızın kıymetini bilenlerden misiniz?
Herkesin durumu farklıdır neden nefret ediyor diye sorgula bir de. Belki annesi sinir hastasıdır sürekli psikolojik baskı yapıyordur ergenlik çagında bir çocukla, çocuk diyorum bak, zıtlaşılmaz. Anne babaya bağlı o durum biraz da. Ağaç yaşken eğilir nasıl davranırlarsa çocuk da öyle tepki verir.
Bak kardeşim adı üstünde hasta ditosun. Sinir hastasıysa ona göre anlayışlı davranmak gerek. Ya her şeyi geçtim tamam mı, haklı sebepleri olabilir herkesin kendine göre... Ama bir gün annenin vefat ettiğini duyarsan (allah uzun ömür versin) ben haklıydım zaten demen yüreğini rahatlatıcak mı?
Bir insan annesi yanındayken nasıl değer vermez kıymet bilmez anlamam bir tane annemiz var annem benim her şeyim onu öyle çok seviyorum ki anlatamam yazıyı okurken gözlerim doldu zaten bir kişi sadece annesini ve babasını kaybettiğinde olgunlaşırmış yoksa hep çocuk kalırmış
Orucuz ya hacı ezan okununca arıyo insan seslerini kardeşimi babamı annemi hadi oğlum sofraya diyişini özlüyo ki bundan 4-5 sene önce oh be üniversite diye havalara zıplayarak gitmiştim o evden şimdi diyorum ki keşke oruç olmasamda yaksam sigaramı arasam annemide saatlerce konuşsak...
Tabii ki kıymetini bilirim de işte yinede bazen kıymetlerini bilmiyoruz onlara kızıyoruz sinirleniyoruz kavga ediyoruz yinede sonra gider ona sarılır öperim
En İyi Cevaplar