Çok sık tartisiyoruz. En sonunda bana böyle bı cümle kullandı. Napcagimi şaşırdım şimdi her şey normal davranıyor 4 gün oldu yataklari ayırdı 2 çocuğumuz var ama pisman gibi hiç bişey yokmuş gibi davranıyor. Ah ahh ben bu cümlelere düşecek kizmiydim be
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
o zaman boşan bence
abla oturup konusun ortada çocuklar da vae sonuçta olmuyrosa bitirin
Bu bayan doğru söylemiş
Çok konuştuk ikimizcr gidemiyoruz çok yıprandık. Benmbabam psikilojikman rahastzi obsesif desen var takıntı desen var bipolarbdesen var maddi imkanimda yok eşimi seviyorum aslında ama. Gün geçtikçe hakaretleri büyük bir boyut atlamaya basladi
çift terapisi almaya başlasaniz? ama eşin cidden duzelmeyecek gibi duruyor çocukları da yipratmadan bitirseniz iyi olur
Neden nefret ediyor senden?
2 tane küçük cocugumz var biri 2 yaşında biri 5 aylık. Ama ilk oğlum bizi hi uzmeeyetek büyüdü maşallah ikincisi 5 aylık ve biraz geceleri uyandırıyor beni. eşimde bunu bahane ederek işinden erken geldiğinde direk karşı binada oturan annesine geçiyor ve bende hergun nedem gidiyun diye kizdogimda suclu ben ölüyorum bı gün 2 yaş oglugumun doğum gününü kutlucaz geç gelcem sen kutla ben çok yorgunum dedi ben gelmeden hallet dedi çocuğun doğum gününü bende sinirlendim pastayı bile kendim yapmıştım bunu ancak senin gibi bı adam yapar çocuğun doğum günü var dedim napiyosun yap dedim gerçekten çok yoruluor ama eminim çoğu baba yorulup doğumgününü kutluyor bende bunları diyince bunları dedi bana
Bu adam babalığı anlamamış galiba. Sperm verince baba olunmuyor.
Sonra geldi beraber kutladık hatasını anladı ama ben bu cümleyi unutamıyorum bı erkek öfke kontrolü yapamadığı da bunu dermi
Bir adam çocuklarından kaçmaz
Seni mutlu etmeyi salmış artık taze kan arıyor
Derdiniz ne öyle
2 tane küçük cocugumz var biri 2 yaşında biri 5 aylık. Ama ilk oğlum bizi hi uzmeeyetek büyüdü maşallah ikincisi 5 aylık ve biraz geceleri uyandırıyor beni. eşimde bunu bahane ederek işinden erken geldiğinde direk karşı binada oturan annesine geçiyor ve bende hergun nedem gidiyun diye kizdogimda suclu ben ölüyorum bı gün 2 yaş oglugumun doğum gününü kutlucaz geç gelcem sen kutla ben çok yorgunum dedi ben gelmeden hallet dedi çocuğun doğum gününü bende sinirlendim pastayı bile kendim yapmıştım bunu ancak senin gibi bı adam yapar çocuğun doğum günü var dedim napiyosun yap dedim gerçekten çok yoruluor ama eminim çoğu baba yorulup doğumgününü kutluyor bende bunları diyince bunları dedi bana
sorununuzun asıl sebebi ne
Beni ve ailemi beğenmiyor. Kendi ve ailesini bulunmaz Hint kumaşı sanıyor. Halbuki kendisi peşimde kostu
Ne zamandır evlisiniz
Ne zamandır var bu durum
4 yıldır evliyiz eşim tarafı biraz falza saygı ve nezaket kuralları içindekiler bizde aşırı samimiyiz ysni anlamıyorum artık ben böyle bilseydim ben bunu böyle olduğunu bilseydim gibi konusuyor
Derdini tam anlamadım eşinin
Ne kadarlık evlisiniz
4 buçuk sene
ne yaptın da bunu dedi
2 tane küçük cocugumz var biri 2 yaşında biri 5 aylık. Ama ilk oğlum bizi hi uzmeeyetek büyüdü maşallah ikincisi 5 aylık ve biraz geceleri uyandırıyor beni. eşimde bunu bahane ederek işinden erken geldiğinde direk karşı binada oturan annesine geçiyor ve bende hergun nedem gidiyun diye kizdogimda suclu ben ölüyorum bı gün 2 yaş oglugumun doğum gününü kutlucaz geç gelcem sen kutla ben çok yorgunum dedi ben gelmeden hallet dedi çocuğun doğum gününü bende sinirlendim pastayı bile kendim yapmıştım bunu ancak senin gibi bı adam yapar çocuğun doğum günü var dedim napiyosun yap dedim gerçekten çok yoruluor ama eminim çoğu baba yorulup doğumgününü kutluyor bende bunları diyince bunları dedi bana
yo sen haklısın cogunlukla bence
başka biri olabilir mi
Evet ama kendini haklı görüyor sonunda geldi kutladık falan sonra bı gün sonra babası rahatsizlandi oraya geçtik büyük oğlum uyumadı gündüz uykusu ona rağmen geçtim 2 saat geçti hadi kalkalım çocuğun uykusu var diyroum gorumcemleri bekledik 5 saat yine bı soğukluk girdi aramıza yani ailesiyle yanyana geldikmi adam bı degsiiyor
yaşlarınız kaç yeni mi evlendiniz 3 -4 sene gibi
Valla geçen arabamizda Fatma diye bı kolye ucu buldum eşimde annemlerle geçen yemeğe gytik o buldu bende senin arkadaşınındir diye sana vermek için sakladım hatta annemede dedim bak görürse yanlis anlar gibi şeyler dedi
ya bilmiyorum evde de kaynanagilde de tavrılar aynı diyorsun demi
Evlenmeyelim
Yüz verme derim
Çocuk Yok umarım
Sorun ne ama
2 tane küçük cocugumz var biri 2 yaşında biri 5 aylık. Ama ilk oğlum bizi hi uzmeeyetek büyüdü maşallah ikincisi 5 aylık ve biraz geceleri uyandırıyor beni. eşimde bunu bahane ederek işinden erken geldiğinde direk karşı binada oturan annesine geçiyor ve bende hergun nedem gidiyun diye kizdogimda suclu ben ölüyorum bı gün 2 yaş oglugumun doğum gününü kutlucaz geç gelcem sen kutla ben çok yorgunum dedi ben gelmeden hallet dedi çocuğun doğum gününü bende sinirlendim pastayı bile kendim yapmıştım bunu ancak senin gibi bı adam yapar çocuğun doğum günü var dedim napiyosun yap dedim gerçekten çok yoruluor ama eminim çoğu baba yorulup doğumgününü kutluyor bende bunları diyince bunları dedi bana