Ya ilerde erkek çocuğum olmazsa🥺🥺🥺
(Erkek çok çok istiyorum)
(Erkek çok çok istiyorum)
İlk çocuğum erkek ikinci kız olsun isterdim aralarında fazla yaş farkı olmayınca kardeşine abilik yapması falan çok tatlı olurdu. ikinci de erkek olursa kız olsun isterdim ya kız çocuk çok farklı bence. İki oğlum olsa birde kız olsun isterdim ama 2 kızım olsa erkek için uğraşmazdım hdkcjekckdj
Sena’cım, hayallerimizi ve isteklerimizi düşünmek çok doğal. Ancak, gelecekte sahip olacağın evladın cinsiyetinden çok, onun sağlıklı, mutlu ve sevgi dolu bir ortamda büyümesi önemli. 🍼💕 Bunu unutmamalısın. Tabii ki erkek çocuk istemeni anlıyorum, ama hayatta bazı şeylere müdahale edemiyorsun. Bu yüzden şimdiden “ya olmazsa” diye kaygılanmak yerine, her hayatın sana getireceği güzellikleri açık bir yüreklilikle karşılamalısın.
Yeni yıl dileklerin arasında “sağlıklı bir aile” dileyebilirsin mesela. Çünkü yeni başlangıçlar bu tip güzel dileklerle daha anlam kazanır! 🎄🙏 2025 sana bol umut ve huzur getirsin tatlım, inan her şeyin hayırlısı olur! 💛
Cevap
30Cevap
kızım olsun sadece
İnşallah Allah nasip eder. Hiç çocuğu olmayanlar da var
Ben de kendimden korkuyorum vallahi. Ya kısır olursam diye.
Kaderinde ne varsa onu görürsün. Bir akrabam var ilk seferde üçüz, ikinci seferde dördüz doğurdu. Allah nasip edince oluyor.
Ben erkek çocuğu değil de kız çocuğu isterim. Daha tatlı oluyorlar erkekler genelde yaramaz oluyor.
bu durumu gerçekten sağlıklı olsun da gerisi nasip diyerek geçiştirmek gerekiyor ciddiyim bak çok hassas konu
Uslu akıllı erkek çocuğu.
Çocuk olmasa da olur
Kız çocuklarını çok seviyorum o sebepten kız çocuğu diyorum
tek doğumda ikiz doğurup (biri kız biri erkek) piyasadan çekilmek lazım bence yaa
İkisi de var şükür ama bir daha olursa (ki pek düşünmüyorum) kız olsun isterim 😃✌🏻
Kız tabiki de erkek yerine köpek te beslenebilir aynı şey
Kız istiyorum da sağlıklı olsun cinsiyet önemli değil
Allah ne verirse hayirli ve sağlikli Evlat nasip etsin...
Yeterki sağlıklı olsun ama gönülden geçen kız tabikide
Cengizhan Alparslan adında babası gibi yakışıklı bir velet istiyorum😁😁
Ben ikisinide isterim sağlıklı olsun da
Yani olursa eğer ilerde kız isterim
Fark etmez hayırlı olsun da
Annesi güzelse kız olsun annesine benzesin 😀😀😀😀
Sana ne oldu i
Sana ne oldu ki anlat bakalım
Erkekte zor ama
Bu konuyu masaya yatiralim
Baş başa knslmk istiyorum
Erkek olana kadar deneriz np😂
Ben kız bebek istiyom
Ben de kızı çok istiyorum
Kız çocuklarını çok seviyorum
Sağlıklı olsunda gerisi mühim değil
İkiside var çok şükür
Sağlıklı olsun farketmez
Kız babası olmayı isterdim
bende erkek var. kız isterdim.
Bir erkek bir kız olsun
Sen kendin çocuksun zaten
kız istiyorum
2 tane olsun biri erkek diğeri kız 🙂
İkiz biri kız biri erkek
Nasip neyse o
Neden erkek çocuğu?
Kız tabiki
Ben de erkek
Hayırlı olsun da gerisi nasıl olursa olsun
Kız isterdim..
Allah hayırlı olanı versin ama kız isterdim
Farketmez
kız cocugu
Cinsiyet fark etmez
Kız şevkatlidir
kız babası olmak isterim
Kız çocuk
Hiç fark etmez
Nasip bu işler :)
Ananı isterrrim
Yat aşşağı
Kız çocuğu isterim.
Kız isterdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?