Valla sağlıklı olsun tabii de ben kız erkek ayrımını yeğenlerimde bile görüyorum evladım olacaksa Allah'ım nolur kız olsun😂😂😂

Valla sağlıklı olsun tabii de ben kız erkek ayrımını yeğenlerimde bile görüyorum evladım olacaksa Allah'ım nolur kız olsun😂😂😂

Iki tane kızım var, 38 yaşında yeniden doğmuş gibiyim 😄
Biri 1 yaşında diğeri 3
Biri eliyle kiraz yediriyor, çekirdeklerini alıp tabağa bırakıyor. Diğeri biberonu ağzıma verip süt içiriyor 😂
Oje ve toka olayına henüz başlamadık. İş dönüşü anneleri dahil hepsi çok seviniyor. Hanım çocukları bana atıp mesai bitti diyor, şu saat oldu oturduk şirinler izliyoruz. Anne uyuyor 😄
Reis en çok istediğim şey benim de iki tane kızım olması. Sonrasında, çoook sonrasında, prenseslerim de isterse şayet bi böcek olabilir niye olmasın 😅😅😅 Allah huzurunuzu bozmasın 🤲
Kız çocuklarına bayılıyorum ya, barbie bebek gibi giydirmek süslemek başka bi güzell.
Çok istiyorum ben de prenses gibi iki kız 🙃
İnşallah sana da Allah gönlüne göre versin
Cevap
18Cevap
Benim her zaman kız çocuğu hayalim var umarım bir gün evlenirsem kızım olmasını isterdim.
Gerçekleşir inşallah.
İnş umarım
4 yeğenime de belli sürelerle ben baktım sahsen Allah öncelikle sağlık sihaat versin ama kesinlikle kız erkeklerin enerjisi benden çok valla besyocuyum ama erkek yegenimle oynarken ben yoruluyorum cocuk yorulmuyor arkadaş sjsjsjs
O farklı bi tür son kullanma tarihi 5 yaş 😂😂
Gönlümden geçen erkek ama tabii hayırlısının olması en önemlisi. Sağlıklı olsun, ileride hayırlı evlat olsun yeter. Cinsiyet fark etmiyor.
İnşallah 👍
Erkek istiyorum kız bu dünya için fazla masum kız annesi olmak istemeyeceğim bir anne yapabilir bu yüzden umarım hiçbir zaman kızım olmaz
Allah gönlüne göre versin
Kız çocuk sahibi olmak isterdim 🥰 Allah'ım bana üç tane oğulan nasıp eti onlar bana kız getirecek
İnşallah Allah bağışlasın
Teşekkür ederim sağol
Cocuk istemiyorum ama kötünün iyisi Kız olursa sevinirdim, Erkek çocuk çekilcek çile değil değmez onu dünyaya getirmeye.
😅
Sağlıklı olsun hayırlı evlat olsun öncelik bu elbette fakat kız çocuklarının sevimliliği inkar edilemez
Öyle tabii ki 🙃
kocam ne doğurursa kabul ederim ben Yeter ki kocam doğursun ndndn
Tövbe tövbe
ne olmuş 😏 herkese olur inşallah demişsin bana ne demiyon 😠
Abicim henüz öyle bi teknolojimiz yok😅
😏
Şşh 😅 doğanız bu annelik çok kutsal bir şey şanslısınız
anlatacak külah bırakmayıp fırlatmistim ama yukarıda dndnd
La tamam sen doğurma 😅 sanki yakana yapıştım
Kız çocuğum olsun isterim. Büyük yeğenim beni halacan diye seviyor 😅
O kadar çok yeğen var ki bende de büyüklü küçüklü 😂 Allah gönlüne göre versin 👍
Çok teşekkür ederim hepimizin inşallah 🌹 benim sadece iki tane yeğenim var kendi kızlarım olsa o kadar severim yani 😅
Evet kesinlikle evlat gibiler canının canı sonuçta 🙃
Kesinlikle, ama benim halalarım kötü djdkfk
Valla benim de akrabalarım yılan yuvası😅😅 bizde olmadı öyle hala amca yeğen vs muhabbeti anca dedikodumuzu yapıyorlar🙃 5 kardeşiz en küçükleri benim 10 tane yeğenim var 😅 kardeşlerim de benden epey büyükler en büyüğü ile aramda 17 yaş var öyle söyleyeyim. Haliyle çoğu yeğenimin de yaşı büyük 18 yaşında olan bile var o büyük olanlarla kardeş gibiyiz zaten, bir tane bebek var sadece erkek çocuğuna o doyurdu beni elimde büyüdü sıpa eşkiya gibi 😅
Öncelikle sağlıklı sonra kız veya erkek fark etmez.
İnşallah 👍
Sağlıklı olması yeterli kız erkek fark etmez her iyi meyveden de tatmak güzel hem kız hem erkek
Aynen erkek olacaksa kızlar az büyüdükten sonra olabilir 😅
😊
Çocuk istemiyorum ama olacaksa da kız olmasını isterdim ki zaten biliyorum kızım olacağını.
Nerden biliyorsun reis😂 hayırlısı olur umarım
Annemler 2 kız kardeş. Sevgilimin taraf da full kız. Kız hissediyorum zaten
Kız isterim kesinlikle böyle tatlı tatlı giydireyim birlikte büyüyelim erkek çocuğu zahmetli geliyor bana doğasını bilmiyrouz kız yetistirmek daha guzel
Olur inşallah
Ay sağlıklı olsun inşallah ama kalbimden kız geçiyor 🥹
Umarım nasip olur 👍
Hiç farketmez oğlan çocukları da kız çocukları da çok tatlı, çocukları çok seviyorum. İleride baba olmayı çok istiyorum, şimdilik yigenlerim var onlara bakmakla yetiniyorum 😅
Olur inşallah reis ben de aynı
Kız. Anasini soluma kizimi sağa takip hava atmak icin
😅
Evlenmeyi düşünmüyorum ama birini seçmem gerekirse kız diyebilirim
Erkek çocuğu pişmanlıktır evde bakılmıyor bi yerden sonra doğal ortama Salman gerekiyor yapma demekten boğazım patlıyor
Doğurmasaydın? Ne hakkın var böyle isyan etmeye şükret Allah evlat verdi diye
İysan etmiyorum ne bu hemen saldırma çabası
Saldırmıyorum siz cümlelerinizin farkında değilsiniz.
Gayet farkındayım çocuk büyütmek nasıl zor biliyor musunuz psikolojik olarak çöküyorsun yetersizlik duygusu cabası
Tamam ben de diyorum ki doğurmasaydınız madem bu kadar ağır bi yük madem çöktürdü sizi. Bilinçli bi şekilde doğuran böyle bi cümle kurmaz zaten
İstemeden oldu anne olmayı hiç istemedim eşim zorladı oldu. Gayet güzel şekilde eğtim alıyor çoğu yaşıtına göre çok şanslı istemeden oldu evet ama benim parçam sevgisiz büyümüyor
Anladığım kadarı ile sorun çocukta değil sende, kendi çocuğun için bu üslupları kullanan insanlık dışı bir varlıktan nasıl çocuk yetiştirebilmesini beklersin ki? Ben gayet uslu bir çocuktum çünkü annem medeni bir insan olduğu için beni düzgün yetiştirdi. Marketlerde falan sürekli bağırarak ağlayan, ona buna saldıran çocuklar görüyorum ve diyorum ki her üreme organlarına sahip olan çocuk mu yapıyor bu ne? Sanırım sende onlardan birisin, madem ki bakamayacaksınız, medem ki çocuk yetiştirmek için uygun bir psikolojiye sahip değilsiniz yapmayın kardeşim çocuk, suç tamamen sende, bir insan ailesi nasıl biriyse kendisi de öyle olur. Bıktım sizin gibi cahil insanlardan.
Ben ikisinide seviyorum kız oğlan ikiside cok farki neşe veriyor
Olur inşallah 👍
Partner lazım
Bulunur illa
Profildeki eller kimim
Nişanlım ve benim.
Yaa ne güzel 😁
Zayıf eller😄
Ve zarif🙃 teşekkürler
her ikisini isterim. 4 çoçuğum olsun. isimlerini bile düşündüm
Baya iddialı 😂 Hayırlısı ile doğsunlar👍
Erkek cocuk gercekten bi bok bela allah saklasin veriosada geri alsin , kiz evlat en iyisidir
Kız evlat isterim sürekli cicili şeyler giydiririm
Olur umarım 🙃
Kısmet
Kız inşallah ama sevgili henüz olmadı 👎:(
Yaş doğruysa az acele et reis😅 Nasip olur umarım 👍
İnşallah 🙃
Fark etmez ama kızım olmasını çok istiyorum.
Olur inşallah.
Amin inşallah
İstemem iyi baba olacapıma inanmıyorum
Tercih meselesi
Erkek olan çok fena olacak büyüyünce skjddldjdkdj
16'da böyleyse bebe😅
:)) kız isterim erkek olacak gibi gelir
Sağlıklı olsun yeter
İkisinden de istiyorum
fark etmez yeter ki olsun
Kızım olsun isterim
Kız 🫶🏻🫶🏻
🤲
Kızz
ikiz olsun kız-erkek
Kız isterdim
Kız çocuğu 🌸
kızım olsun isterim
Kız çocuğu ☺️
Kız çocuğu
Hep ikiz istemişimdir:)
Kız istiyorum
Sağlıklı olması yeterli
Erkek.
Çocuk falan istemem kim ugraşcak lan
Kız tabikide
Erkek
Kız çocuğu isterimn
Kız.
Sağlıklı olması yeterli farketmez
Kız🙃
Erkek
Sağlıklı çocuk
Sağlıklı olsun yeter
Erkek istiyorum kızlar narin
Çocuk istemem
Sağlıklı olsun yeter
Öncelik o elbette
Kız tabiki
Fark etmez
Kız.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?