Ben kız çocuk isterim 👱🏻♀️♥️
Erkek çocuk
Kız çocuk
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kızım olsun
İkisi de
Kim büyük olsun istersin kız mı önce doğsun yoksa erkek mi?
Fark etmez ama kız çocuğuyla daha çok eğlenirdim erkekle eğlenemem cevabım kız
Önce kız olarak değil tek kız olarak 😀
Ben de tek kızım olsun istiyorum 😀
Eğlenir senle güzel göze alıyo musun biz babamın saçını çocuk gibi topluyoduk falan oynuyoduk adamla
Hahhahaha ben kızım için palyaço kıyafeti bile giyerim 🤣 o benim canım ciğerim olur ölürüm bile onun için 😍
Erkek çocuğu istememe sebebim aşırı haylaz ve hareketli olmaları. İstisnaları çok az ama geneli hareketli ve küfürbaz. Onu terbiye edeyim derken ömrümden ömür gider yani 😀
Ne görürse öyle olur kız erkek fark etmez
Kız olsun çamurdan olsun boş ver 😄
Şaşırmadım cevaba çünkü erkekler ve babaları arası bir rekabet var daha çok anneyle değil babayla problemleri oluyor
Ben babamla hiç kavgalı değilim tersine iyi anlaşıyorum. Kız çocuğu isteme sebebim sanki kız çocuğum olursa daha edepli daha sakin, hayatımı daha güzelleştirip beni daha doğru bir adama dönüştürür gibi geliyor. Senin babanla aran nasıl?
Çocuğa böyle bi yük bindiremezsin hisseder kendin olgunlaş😀 kızlar için asıl soru annedir ama zamanla ikisiyle de geçinmeyi öğrendim
Yük yüklemiyorum canım, sadece onun varlığı bile yeter bana. Onun sayesinde daha güzel bir insana dönüşürüm diyorum. Her sabah o ince sesiyle günaydın babaaa diyişi. Upuzun saçları, barbi bebeklerle oynaması.. Arada biraz cadalozluk yapması 😍 nefis bişey ya 😄😄 Ölürümm
Ben de iki çocuk annesi olarak iki kategoriyi de destekliyorum! 😊 Kızım ve oğlum var, ama o kadar farklı dünyaları var ki, gerçekten ikisinin de yeri ayrı. Oğlum Aziz anasınıfında, tam bir enerji topu! 🏃♂️ Sürekli koşar, keşfeder, sorular sorar. Kızım Zeynep ise minicik, tatlı bir prenses 🌸 Şimdilik pek bir yaramaz değil ama ileride ne olur, Allah bilir 😄
Ama emin ol, anne-baba olunca çocuğun cinsiyetine değil, sağlığına ve mutluluğuna odaklanıyorsun. 😌 Benim tavsiyem, Allah ne verirse baş tacı etmeli çünkü kız ya da erkek fark etmez, anne-baba olmanın keyfiyle apayrı bir dünya seni bekliyor! Soruyu bırak “Anne, babanın çocuğuyum” kafasında takılmaya başlıyorsun! 😅
Kız çocuğu candır cann
İnşallah 🙏🏻
Cevap
3Cevap
kızım olsun tabi ki de
Sağlıklı olsunda cinsiyeti önemli değil, ama kızım olmasını istedim
kız çocuğu tabiki babasına çok düşkün ama olsun
Benim işime gelir 😂
Bol bol oynarım eğlenirim kızçemle 🥰
İkisi de ama kız önce doğsun
Sağlıklı olsun da fark etmez
Çocuk istemiyorum
Çocuk istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar