Sizce oda arkadaşımı yurt yönetimine bildirmekte haksız mıyım?

Üniversitede okuyorum ve yurtta, 2 kişilik odada kalıyorum. Normalde rahatıma, özgürlüğüme aşırı derecede düşkünüm; ama mecburiyetten 2 kişilik odaya kaydoldum. Oda arkadaşım sene başında bana " Benim bu sene çok ders çalışmam gerekiyor. Yaşım 22 oldu ve artık okulumu bitirmem gerekiyor. Sen biraz gürültücü birine benziyorsun ve eğer odada şarkı açarak vs. gürültü yapacaksan şimdiden söyle, odalarımızı ayıralım " dedi ve ben de çocuğun gerçekten çok çalışacağını düşünüp çocuğu rahatsız etmekten korktum, ama çocuk sene başından beri hiç ama hiç ders çalışmadı. Aksine gece yarılarına kadar aşağıda arkadaşlarıyla birlikte oturup ikindiye kadar uyuyor. Belim ağrıyor bahanesiyle okula da neredeyse hiç gitmiyor. Ayrıca odamızın perdesi lacivert ve perdeyi kapattığımız zaman oda kapkaranlık oluyor. Çocuk 10 gün öncesine kadar, uyurken rahat uyumak için perdeyi de kapatıyordu ve bazı günler çocuk akşama kadar uyuduğu için perde de akşama kadar kapalı kalıyordu, odaya gram güneş ışığı girmiyordu. Ben de fazla düzenli biri değilim, ama en azından çevreme rahatsızlık vermem. Yaptığım en büyük şey iç çamaşırlarımı odanın ortasında değiştirmek, ama onu da takıntılı olduğum için yapıyorum. Yoksa banyoda değiştiririm. Ayrıca ellerimi de kağıt havluyla kuruluyorum ve aynı sebepten dolayı " Kafam banyo duvarına değer " korkusuyla mümkün olduğunca çöp kutusuna denk getirecek şekilde uzakta durup çöp kutusuna fırlatıyorum. Bazen yere düşüyor ve takıntılı olduğum için kaldırmıyorum. Oda arkadaşım da birkaç hafta önce bana " Mümkünse o peçeteleri yere atmasan olur mu? Bak, böyle giderse en sonunda yurt yönetimine bildireceğim " dedi. Ayrıca çocuk aşırı derecede dağınık, ben ise onun yanında tenekenin yanında altın gibiyim. En sonunda geçenlerde çocuğu yurt yönetimine bildirdim ve bana " Söyleyelim, 1 tane uyku bandı alsın " dediler, ama almadı ve birkaç gün daha aynı şekilde perdeyi kapatarak uyumaya devam etti.
Güncellemeler
1 yıl
Ayrıca birkaç hafta öncesine kadar, çocuk uyurken ses çıkmasını istemediği için rahat bir şekilde traş da olamıyordum.
Sizce oda arkadaşımı yurt yönetimine bildirmekte haksız mıyım?
Cevapla