Arkadaşım bile olmadı doğru düzgün yaşıtlarımın yaptığı hiçbir şeyi yapamadım ne eğlenebildim ne gülebildim içimden geldiği gibi artık hayata karışmak istiyorum ama sanki çok geçmiş gibi geliyor çocuk olmak istiyorum tekrardan eğlenmek istiyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
1 yılHayır geç kalmadın.😇
Bu yaşların tam da hayatına alacağın insanları seçme yolunda ilk adımlar. Hayata erken karışmak da emin ol göründüğü kadar güzel değil. Bazı şeyleri geç öğrenmek ve karışmak insanı daha çok mutlu eder. İçimizdeki çocuk asla ölmez. Daima bir yerlerde yaşar. O içindeki çocuğu çıkarıp onunla oyunlar oynamak, kulak vermek, oyun arkadaşı olmak bunların kontrolü her zaman senin elinde olacak. Çünkü senin içinde bir sen daha barınıyor. Sen onu zaman zaman çağıran kişi olacaksın.
Hedeflerini keşfedip, bir yola çıkmakla başlarsan daha sağlıklı ve geç kalmış hissinden kurtulman mümkün olacaktır.
Hadi durma içindeki çocuk seni bekliyor🌺💜
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)1 yılBende 20 yaşındayım senin gibiyim her şeye geç kaldığımı hissediyorum hiçbir yaşımı değerlendiremediğimi düşünüyorum ama benim aileden de kaynaklıydı biraz ilgisiz büyüdüm ve birazda baskı altındaydım şimdi o günlerin sebep olduğu şeyleri yaşıyorum arkadaşım yok bir yandan istiyorum bir yandan olmuyor her şeyden çabuk soğuyorum beni kusurlarımla kabul edebilecek birini bulmak çok zor ve aramıyorum da artık zaten ama ihtiyaç duyuyorum bazen ama beni anlayabilecek birinin olmadığını da biliyorum bakalım bu yaştan sonra hayatım değişecek mi
Beni kabul edeceğini düşünmüyorum bazen kimsenin bilmiyorum çok karmakarışığım
019 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Ensayy cidden mi? Ben kendimi kapalı kutu gibi hissediyorum artık açması zor gibi umarım iyileşiriz
- 1 yıl
@ahgen valla insanların dedikleri gram umrumda değildi benim taki ailem okuldan alana kadar evde açıkçası kafayı kendim ile bozdum benim bir gözüm katarakt görmüyor telefon tek bakıyor telefon olmasa kafayı yiyorum göz de sıkıntı olunca açıkçası ileride kör olma riskim var belki korkudan her aklıma geldiğinde sinirim bozuluyor yemeden içmeden oluyorum ailemde anlayışlı değiller asla dışarıya çıkmamıza izin vermezler bit kere arkadaşım oldu babam kızla sohbetlerimi okuyordu artık bıraktım
Hani insan biri ile kavga eder her gece sinirli sinirli uyur uyku tutmaz aynı her gecem öyle gece 3 e kadar uyku tutmuyor tavana bakıyorum en azından kendi için söyleyim hayatım zor bu saydığım bir kaç şey değil daha çok konu var ama anlatılmaz bazı şeyler
Cevap sahibi1 yıl@Ensayy seni çok iyi anlıyorum çünkü aile ortamından bu hale geldiğimizi biliyorum benimde babam çok baskıcıydı dışarı çıkmama izin bile vermiyordu tek başıma bir yere göndermek istemiyordu ben okul zamanlarımda da derslerime odaklanmıyordum doğru düzgün kendimi amaçsız hissediyordum hep yalnızdım ortamlardan kaçar olmuştum ve kimse de bu halde kimseyi kabul etmiyor sende deneyimlemişsindir zaten eğer aynı sorunları yaşadıysan yargılanmaktan korkuyordum sosyal fobim vardı şu an her şeyin farkına varıyorum duygularımı kendimi ifade edemiyordum okulu bırakmak zorunda kalmıştım şu an açıktan yazıldım yarın sınav var zaten geç kaldım biliyorum ama yine de bir şeyleri başarmak istiyorum kaybettiğim gençliğimi yaşamak istiyorum
Hala eksileri var tabi dışarı bile çıkamıyorum aynı kilo sorunu bende de var zayıfım kilo almak istiyorum alamıyorum o da ayrı psikolojimi etkiledi zaten saçlarımda azaldı- 1 yıl
Benimde ailem açığa aldı lise 2 çıkardılar 3 sene evde kaldım sonra diploma alsın dediler açıka oldılar bu sene yargılanmaktan deli gibi korkuyorum hatta annem bana dedi ki seni 1 hafta önce seni okula gönderelim ailemin elinde oyuncak olmuşum resmen kızdım 4 senem çöp çok alay konusu olurum dedim gitmedim yargılanmak tan korkuyorum öğretim sıkıntı herşeyimiz aynı ortak duyguları yaşadığımız için anlıyorum ben bana verilen igreç lafları söylediği için 1 aydır konuşmuyorum anneme çok katlandım şiddet desem çok igreç laf dese çok ama ben yine annem dedim benimde hatalarım olur dedim bana laf atsa da dövse de em fazla onunla 20 dk konuşmadım sonra hiçbir şey olmamış gibi davranırdım çok laf söyledi em az lafı evlense eve gelse evden atarım erkek olsa eli sevindiririm gibi gibi bu 1 aydır ilk kez bu kadar uzun süre konuşmadım bügğn yanıma geldi sen evin neşesisin küsünce daralıyorum dedi ama hayla konuşmuyorum belki inanmazsın kafama düdüklü tencere ile vurdu zaten hemen uyumuşum kalktığımda başım dönüyor du hastane demeye utandım yendiğim şidetin astı astarı da yoktu her vurduğunda dişim düşer kulak çöpü ile kulağımdaki kanları temizlerdim ilkokulda bile ben okula badi ile gitmiştim morluklardan ablamı da yanıma koymuş gölete kadar geliyoru kimseye gösterimim diye ama ben buna rağmen konuşurdum ilk kez böyle yapıyorum ama artık sabrım taştı
Cevap sahibi1 yıl@Ensayy annen nasıl böyle bir kötülüğü yapabilir aklım almıyor ya anne bir de Allah yardım etsin bu kadar şeye katlanmışsın birde işte annem diyorsun ne olursa olsun anlıyorum ama insan gibi davranmamışlar sana da çok zor olmalı
Ayrıca okul konusunda yargılanmaktan korkma inan bana bende aynısını düşündüm yaşım geçti diye ama bu sene kabullendim kaç yaşında insanlar bile okuyor biz mi utanacağız ayrıca okumakta utanılacak bir şey yok derslerine odaklan ve ilerde bir mesleğin olsun kurtar kendini bende öyle yapacağım çünkü
Benim annemden yana bir sıkıntım olmadı ama babamla çok kavga ederlerdi babamın ama vardı erkeklerle iç içe olmayım diye okul servisine bile göndermek istememişti kıyafetlerime çok karışırdı ve giydiğim kıyafetler açık olmadığı halde laf bulur yani birde hep bağırarak azarlayarak laf söylerdi hiç sakin bir şekilde konuşmadı benimle benim yerime sürekli karar verir ve bana söz hakkı tanımazdı şu an aram soğuk zaten düşman değilim yani babam sonuçta ama aramı bir türlü sıcak tutamıyorum istesemde bir kere soğudum mu geri dönüşü olmuyor nedense güven duygumu kaybettiğimi hissediyorum şu an eskisine göre daha sakin ama yine fikrimi söylesem beni yargılayacak bir şey bulur biliyorum
Cevap sahibi1 yılÜzülme istersen konuşabiliriz benzer sorunları yaşıyoruz derdini paylaşabilirsin benimle
- 1 yıl
Benim babam da aynı annen ile bir sorun olmadığını duyduğuma çok sevindim benim babam ve annem kapalı kıyafetler giydiriyorlar kapalı tunik biz mağazaya gittiğimde ordaki çalışan herkes der kızına neden bu kadar kapalı giydiriyorsun derler ben korkarak büyüdüm çünkü ailem ya okuldan alırlardı ya da telefon kaldırır ya da dayak yerdim korku girdi içime sadece bu ay konuşmadım anneme sorsan biz çok iyiyiz siz hayırsız sınız derler annedir yapacak çare yok
Cevap sahibi1 yıl@Ensayy ben atarım sana istek müsait bir zamanda konuşuruz
Gizli Üye(25-29)1 yıl22'ye gireceğim 2025'te ve benim de hiç arkadaşım yok. öyle bir arkadaş dediğim kişiler hepsi çok kötü çıktı çok üzdüler beni Hala da öyle oluyor Şansıma. Ama umudunu kaybetme. Bende aşırı geç kaldım bence yks ünideki insanlar falan hayattan bezdim yani maddi imkanım olmadığı için de ne konseri ne sineması. Hatta nadiren dışarıda arkadaşlarımla (!) Yemek falan yerim. Kıyafet almak isteyince annemler durumumuz yok diye almazlar güzelde değilim hiç sevgilimde olmadı. Tüm kızlar havalı havalı ben orada kazık gibiyim bilmiyorum bomboş geçen yıllar
00 Yorumla
1 yılbitanem geç değil ki özgürlüğün de hayatındaki seçimler de senin elinde. Kafanın içinde bunu fark ettiğinde büyük bir rahatlığa ereceksin.
Ayrıca hayatta herkesin farklı zamanları vardır bazen bir başkasında özendiğin ama sahip olamadığın şey seneler sonra daha iyisiyle seni bulur. Ya da bazen yaşayamadığın şeyler aslında senin için değildir çünkü Allah’ın seninle alakalı daha güzel planları vardır04 Yorumla
Soran1 yılbenim elimde evet biliyorum ama aklıma söz geçiremiyorum ki umarım dediğin gibidir teşekkür ederim☺️
- 1 yıl
rica ederim bir de daha 19 yaşındasın çok gençsin sakın böyle zamanlarda kendini bu tür düşüncelere boğma elinden geldiği kadarıyla kafana eseni yap doğru ve yanlışlarını kendin deneyimle yolumuz çok uzun
Soran1 yılbundan sonra değiştiricem her şeyi en azından degişmesi için elimden geleni yapıcam
- 1 yıl
🤘🏻💞💅🏻
Yapay Zeka Cevapladı
Sevgili arkadaşım, senin yaşındayken böyle duygular hissetmek çok normal. Ama unutma, hayatın önünde kocaman bir geleceği var! 🎉 Daha yolun başındasın ve henüz hayatta neyi kaçırdığını düşünmek için çok erken. Yeni bir yıl kapıda, 2025 hayatına yepyeni başlangıçlar yapmak için harika bir fırsat sunuyor. 🗓️ Küçük adımlar atarak başlayabilirsin; bir yeni hobi edinmek, yeni insanlarla tanışmak veya bir etkinliğe katılmak... Her yeni deneyim seni biraz daha hayata katacak ve içindeki çocuk ruhunu besleyecek. Her gün yeni bir başlangıç ve her gün öğrenmek için bir fırsat. Yeni yılda hayallerine daha da yaklaşman dileğiyle, mutlu yıllar! 🌟
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
28Cevap
- Aile & Toplum konusunda 149,2b cevap paylaştı.
u 1 yılgeç kalmadınız tabi ki de
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Daha yolun çok başındasın. Hiç bir şeye geç kalmış değilsin. Yaşın kaç olursa olsun nereden başlarsan orası erkendir. O yüzden bir şeye geç kaldığını düşünerek yapmak istediklerinden vazgeçme. Sana bir kere verilmiş bu hayata ne olursa olsun sım sıkı sarıl.
00 Yorumla
1 yılBen en iyi arkadaşları o yaşta buldum. Arkadaşlık nedir arkadaş olmaktan beklentim nedir üniversite yaşantımda öğrendim. Öncesi beni çok üzdü, çok yıprattı. Ama inan beklediğime değdi. Şimdi en zor günlerimde, en sevinçli günlerimde, en başarılı ve en başaramadığım günlerimde yanımdalar. İyi gidiyorsun devam et demeleri bile beni ayağa kaldırıyor. Sadece sabır.. bütün bildiklerini unutturacak seni şaşırtacak güzelliklerle karşılaşmanı dilerim😊
00 YorumlaBende 19 yaşındayım ve senin gibi düşünüyorum. Pek bir arkadaşım yok ve dışarıya çıkıp eğlenebileceğim kimse de yok. . Üniversite sınavına hazırlanıyorum ama korkularım da var. Hayata atılmaktan, kalabalık ortamlara girmekten ve 'yanlış bir şey yaparsam' ya da 'ya karşı taraf benim özgüvenimi zedeleyecek bir şey söylerse' gibi düşüncelerle dolu olduğum için korkuyorum. Büyümek istemiyorum sanırım bende. Hatta kafamın içinde öyle düşünceler var ki bazenleri bir iş ile uğraşırken aklım başka yerlerde olduğu için hep tersini yapıyorum. Kafamın içi farklı düşüncelerle dolu olduğu için kendimi buralara veremiyorum.
01 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılYaşın iyi aslında. üniversitede aktif olmaya bak. Belalı olmayan samimi kişiler bulmaya çalış ama dikkat et not amacıyla yanaşan veya yalan ilişkiler çok oluyor. Her yerde var ama orada daha olabilir dikkat et hissedersen bunu uzaklaş genelde yanıltmıyor
Kurslara falan git mutlaka aktif ol. Veya ingilizce den muaf olabilirsen olmanı tavsiye ederim kafan rahat olur
05 Yorumla
Cevap sahibi1 yılBende bak hissediyorum ama gene 3-4 arkadaşim var. Gene de farklı bi yaşam peşindeyim. Aklımda çok manyak şeyler olup çevrenin buna uymaması da berbat ya
Cevap sahibi1 yıl@ahgen istediğim hayatı yaşayamıyorum dost açısından. Dostlarım var ama benle ilgi alanları farklı ve istediğin herşeyi yapamıyorsun. Uyuyoruz sorun yok ama başka yapmak istediğin şeylere onları dahil edemiyorsun. Ben mesela hoşlandığım kişiyi onlarla konuşabilirim ama lunaparka gelmezler yapıları hayatları farklı.
Cevap sahibi1 yıl@ahgen biraz karmaşık yazmışım bende sen diyince anladım 😁
Aslında geldi ama yerine göre işte ama hepsi de iyi değildi o da bi gerçek
evet bir nebze olsun var. Sizce öyle mi
Hiç geç kalmadın. Merak etme sen çok güzel şeyler yaşayacaksın çok güzel şeyler göreceksin. Ben inanıyorum sende inan ayrıca bu pişmanlık ruh halinden hemen çık yoksa srekli pişmanlık yüzünden geleceğinide yaşayamazsın.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılSen bide 30 yaş sendromu yaşasan kesin 5. kattan kafana sıkarken aşağı atlarsın 🤪😜 (ölümünü garantiye almak için)
Not: İnsanoğlu bu dünyaya ye, iç, gez, toz ve eğlen mottosuyla mı gönderildi sence?
00 Yorumla
1 yılÇocuk olmak istiyorsan aile travmaların var demektir, onları çöz. Anne babanın birbirine ve sana olan tutumu seni çocuk kalmaya itebilir. 19 çok güzel bir yaş keşke 19 yaşıma dönebilsem. Yolun basindasin, geç kalan benim asıl ben.
00 Yorumla
1 yılBen de 19 yaşındayım ve ben de çoğu şeye yeni başlıyorum. Hayatın başında olduğumuzdan dolayı geç kalmış değiliz çünkü önümüzde uzun seneler var.
00 Yorumlabambaşka bir hayata sahip olmanız bi düşüncenize bi anlık başınıza gelen olaya bakar, nasıl yaşamak istiyorsan o şekilde yaşayabilirsin kendi hayatını değiştirme daha eğlenceli hale getirme kararı aldıysan bunu uygulamak için hiçbir şekilde geç değil. ben 26 yaşındayım son 1 buçuk yılda hayatım değişti mesela o yüzden sizin için de çok uygun bir zaman diyebiliriz mesela :)
00 Yorumla
1 yılSen aynı bensin ya vallahi çocuk olmak gibisi yok keşke zamanı geri alabilsek
00 Yorumla
1 yıl19 yaş hayatın nerdeyse sonu çokkkk çokkk geç kalmışsın
00 YorumlaGeç değil içindeki çocuğu öldürme doya doya yaşa
00 Yorumla
1 yılEvet hayatı ıskalamışsın yaşta 19 olmuş artık bir köşede ölmeyı beklemen lazım
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 13,6b cevap paylaştı.
1 yılBen de 20 yaşındayım yeni yeni başladım bir şeylere geç kalmadın emin ol
00 Yorumla
1 yılBilemiyorum hayata ben 8 yaşında başladım. Hala hep mücadele. Hiç kız arkadaşım olmadı.
00 Yorumla26 yaşındayım ve aynı hissediyorum. Sen geç kaldığını düşünüyorsan peki ya ben ne yapmalıyım?
00 Yorumla
1 yılGeç kalmadığın gibi henüz başındasın güzel günler gelicek elbette yaşıyamadığın her duyguyu anı yaşıyacaksın :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 968 cevap paylaştı.
1 yılBu yaşta bu kafadaysan bizim yaşlara gelince intihar edersin sen
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEvet çok geç, artık ölüm döşeğine geçebilirsin çok yaşlısın 🤣
00 Yorumla
1 yılKendini ancak bulabilmişsindir, çevrende doğru insanı bulamadığın için arkadaşın olmamıştır normal.
00 YorumlaYaşın daha çok genç, önüne bir çok fırsat çıkacaktır. Bir çok şey yaşayıp pişmanlıklar içinde kalabilirdin. Akışına bırak , geç kalmadın
00 Yorumlaİyi bir eş iyi bir arkadaş iyi bir işin olur inşallah
00 Yorumla
1 yılÇook geç treni kaçırdın
00 YorumlaHayatını yaşamaya engel olan ne vardı
00 Yorumla
1 yıl27 ben hala geç kalmışım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Benim de hiç arkadaşım yok
00 YorumlaBen ne yapayım o zaman hayatım okumakla geçti
05 Yorumla
Soran1 yılen azından bir şey yapmışsın ben hiçbir şey yapmadım
Soran1 yılbenim bir ömür böyle geçicek gibi duruyor o yüzden giriyorum ayrıca evet sonu var biliyorum ama ben sonuna kadar eğlenmek istiyorum
Soran1 yılhaklısın da işte ben o hayatı da istiyorum
1 yılBen 25 olucam ben onu 15 yasinda bile hissediyodum
05 Yorumla
Soran1 yılben de her zaman hissediyordum da şu an baska hissediyorum zamanımı fazla bşsa harcadım onun pişmanlığını yaşıyorum
- 1 yıl
Ben ne yaparsam yapayim zaman hicbi sekilde degerlenmedi gozumde
Soran1 yılfazla anlam yüklediğimizden mi oluyor ki acaba sadece geçip gitmesine müsade mi etmeliyiz ama o da mantıklı gelmiyor bu hayatta bir şeyler yapmak başarmak istiyorum
- 1 yıl
Benim hayaller suya dustu cabalamiyorum artik
1 yılBende o Yaşta yim benimde yok
00 Yorumla
1 yılEn doğal hakkınızdır tabiki
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 352 cevap paylaştı. anı yaşa
00 Yorumlane güzel her şey duzelır merak etme
00 Yorumla
1 yılAsıl iyi zamanlar 19 yaşları zaten
00 Yorumla
1 yılSevgiye boğulman temennisiyle
00 Yorumla
1 yılBen sana arkadaş olayım
00 YorumlaDaha bebesin
00 YorumlaHicbirsey için geçilmiş degilsin Hayatı yasa
00 YorumlaEzik
00 Yorumla
1 yılAsla hiç geç değil
00 Yorumla
1 yılŞehir ne eğlenelim
00 Yorumla
Devamını Gör(26)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 19 yaşındayım arkadaşım bile olmadı. Hayata çok mu geç kaldım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer