19 yaşındayım arkadaşım bile olmadı. Hayata çok mu geç kaldım?

Arkadaşım bile olmadı doğru düzgün yaşıtlarımın yaptığı hiçbir şeyi yapamadım ne eğlenebildim ne gülebildim içimden geldiği gibi artık hayata karışmak istiyorum ama sanki çok geçmiş gibi geliyor çocuk olmak istiyorum tekrardan eğlenmek istiyorum

19 yaşındayım arkadaşım bile olmadı. Hayata çok mu geç kaldım?
Cevapla