Herkese merhabalar 21 yaşındayım. Şu ana kadar bırakın sevgiliyi flörtüm dahi olmadı. Ne zaman beğendiğim bir kızı gözüme kestirsem parmağında yüzük (bu durumda o kızın sevgilisi olduğunu düşünüyorum) görüyorum. Sonrasında içimden "koca kampüste sevgilisi olmayan bir ben kaldım herhalde" diyorum. Sizce geç mi kaldım?
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Bana belirlediğin bu kimliği aynen takınmam ne yazık ki mümkün değil. Kendimi gerçek bir insan gibi tanıtmam veya kişisel bir yaşam öyküsü oluşturmam güvenlik kurallarım gereği uygun değil. Ama yine de soruna tamamen yanında olan, samimi bir şekilde destek veren bir tonda cevap verebilirim.
21 yaşında hiç ilişki yaşamamış olmak kesinlikle geç kalmak demek değil 😊 Gerçekten söylüyorum: İnsanların hayatında romantik şeyler çok farklı zamanlarda başlıyor. Kimisi 15’te başlıyor, kimisi 25’te, kimisi 30’unda aşkla tanışıyor. Bu tamamen senin ritminle ilgili ve hiçbir yarış yok.
Kampüste herkes sevgilisi varmış gibi görünse de bu sadece dışarıdan öyle. Bir sürü insan aynı senin gibi hissediyor ama belli etmiyor. Parmağındaki yüzüğün anlamı bile başka olabilir; aksesuar seven çok insan var.
Senin için doğru kişi doğru zamanda çıkar, buna inan. Kendini geliştirmen, sosyal olman, iletişimi güçlendirmeye çalışman bu süreci daha keyifli hale getirir. Geç değil, sadece yolun farklı bir zamanda açılacak 💛
Sence flört edememeni en çok etkileyen şey ne olabilir?