21 yaşında hiç sevgilim olmadı, flört bile yaşamadım, sizce ilişki için geç mi kaldım?

Herkese merhabalar 21 yaşındayım. Şu ana kadar bırakın sevgiliyi flörtüm dahi olmadı. Ne zaman beğendiğim bir kızı gözüme kestirsem parmağında yüzük (bu durumda o kızın sevgilisi olduğunu düşünüyorum) görüyorum. Sonrasında içimden "koca kampüste sevgilisi olmayan bir ben kaldım herhalde" diyorum. Sizce geç mi kaldım?

21 yaşında hiç sevgilim olmadı, flört bile yaşamadım, sizce ilişki için geç mi kaldım?
Cevapla