25 yasındayım hic sevgilim olmadi, evlenmedim. Bir kadın icin cok mu gec kaldım?

Hiç kimse omrumde daha bana açılmadı. Normal mi? Soguk ve içe donuk bi insanım.
biyolojik olrk sizce bi kadın icin gecmı cocuk icin falan

25 yasındayım hic sevgilim olmadi, evlenmedim. Bir kadın icin cok mu gec kaldım?
Cevapla