22 yaşındayım hemşirelik 2. sınıfım.
Çogu arkadaşlarım evlendi çocukları bile var ama onlar fabrikaya girdiler okumak yerine ben okumayı seçtim şimdi benim yasimdakiler mezun devlete kadroya girdiler ben daha 2. sinifim gec kaldigimi dusunup moralim bozuluyor. Hayatima da kimse girmedi. Ailevi problemlerim de var. Sudan çıkmış balık gibiyim. Mutsuzum. Hatta bana hemşire olmak yerine keşke sende ortaokulda tekstilde calissaydin boş meslek diyorlar.
Çogu arkadaşlarım evlendi çocukları bile var ama onlar fabrikaya girdiler okumak yerine ben okumayı seçtim şimdi benim yasimdakiler mezun devlete kadroya girdiler ben daha 2. sinifim gec kaldigimi dusunup moralim bozuluyor. Hayatima da kimse girmedi. Ailevi problemlerim de var. Sudan çıkmış balık gibiyim. Mutsuzum. Hatta bana hemşire olmak yerine keşke sende ortaokulda tekstilde calissaydin boş meslek diyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer