Kadınlar çalışmak konusunda bana çok cahil geliyor?

Diyorlar ki biz erkeğe muhtaç olmayalım ama akşama kadar bir işe gidip zorluk çekiyorlar, elin adamlarının ağız kokusunu çekiyorlar. Erkeklerin ise istedikleri tek bişey var bizlerin evi çekip çevirmesini, mutlu bir yüz başka bir şey istemiyorlar. Kadınlar neden bu kadar cahill? Bu arada bende okudum şu an ise girmeye çalışıyorum ama çalışma hayatı kolay değil bu kadınlar afedersiniz mal mı?

Kadınlar çalışmak konusunda bana çok cahil geliyor?
Cevapla