Çalışan kadınlar bunu nasıl kabul ediyor?

Ekonomik özgürlüğün var. Kendi işini gücünü yapıyorsun filan sonra evlenip üstüne kocana hizmet ediyorsun arkasını topluyorsun üstüne kocan seni aşağılıyor. Böyle yaşayan o kadar çok kadın var ki asla kendilerine saygıları yok bence.

Ben çok şükür öyle değilim eşimde bu düşüncede değil. Bugün ben kahvaltıyı hazırladım sonra kalktık beraber o evi topladı ben süpürdüm sonra arkamdan sildi şimdi yemek yapıyor ben de sınava çalışıyorum.

Bu arada eşimin ailesi bunu yargılıyor. Üstelik ablaları yapıyor. Eşim geçen yemek hazırlayıp aile grubuna atmış hemen gelinimiz nerde (hani o niye yapmıyor gibisinden) yazmışlar. Gıcık oldum. Beni kendileri gibi sanıyolar.

Kadınlar kendine çekidüzen verse erkekler düzelir bence

Çalışan kadınlar bunu nasıl kabul ediyor?
Cevapla