Ağır işlerde çalışan kadınlar bir süre sonra erkekleşiyor ne yazıkki.
Benim mesleğim Aşçılık. 2 yıldır mutfakta çalışıyorum. Ağır bir iş ve gözlemlediğim kadarıyla uzun yıllardır aşçılık yapan kadınlar genelde erkeksileşmiş. Bana iş yerinde ve çevremde hep hanım hanımcık olduğumu fazla kibar olduğumu söylerler. Ama ileride ya bende öyle olursam 🥲 mesleğimi çok seviyorum ama bu beni korkutuyor
Benim mesleğim Aşçılık. 2 yıldır mutfakta çalışıyorum. Ağır bir iş ve gözlemlediğim kadarıyla uzun yıllardır aşçılık yapan kadınlar genelde erkeksileşmiş. Bana iş yerinde ve çevremde hep hanım hanımcık olduğumu fazla kibar olduğumu söylerler. Ama ileride ya bende öyle olursam 🥲 mesleğimi çok seviyorum ama bu beni korkutuyor

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 