Bu durumda moralimi bozmam mi gerekiyor?

Sınıfta iyi bir sunum yapamadım rakip olarak gördüğüm adamlar mükemmel sunum yaptı biz onlardan sonra sunum yaptık haliyle moralim bozuldu gerildim sunum sırasında 2 3 kişiyi azarladım falan yani hoca benle ta*ak gecip sen sempatik adamsın sunumu tekrar yap getir dedi 2 hafta süre verdi ama sınıfa rezil oldum moralim çok kötü ne yapmam lazım da kötü moral bozuntusundan cikabilirim
Bu durumda moralimi bozmam mi gerekiyor?
Cevapla