Bu duruma moralim bozulmalı mı :( (nolur cevaplayın🥺)?

ben 25 yaşındayım. üni bitirdim. okurken arkadaşlarım vardı ama bitince dağıldık. ailemle yaşıyorum kpssye hazırlanıyorum. ailemle aram iyi. hayata dair sıkıntım da yok şükür. ama arkadaşım yok hiç :(( sevgilim de yok ama bu problem değil şu an için. ben anormal birisi miyim? mutluyum ama arkadaşımın olmaması bana kendimi garip hissettiriyor :((

Bu duruma moralim bozulmalı mı :( (nolur cevaplayın🥺)?
Cevapla