Bu kızın yaptığı terbiyesizliğe nasıl cvp vermeliyim?

Babam kemoterapi alıyor. Bu konularda biraz acemilik var bende. Sürekli doktora soru sormaya giderim hastaneye. Biraz sık gittiğim için azalttım bunu epeyce. En son babam biyopsi yaptırdı. Doktorda "bana haber verin patolojiyi arayacağım erken sonuç çıksın diye" demişti. Bende gittim. Sekretere "doktorun haber beklediğini söyledim" sekreter kız da doktora benim için "gene geldi" demiş. Benim söylediğimi söylememiş. Şimdi bu nedir. Nasıl bir terbiyesizliktir.

Bu kızın yaptığı terbiyesizliğe nasıl cvp vermeliyim?
Cevapla