Güncellemeler
1 yıl
Bu karar benim değil arkadaşlar patron ne derse onu yapıyorum ne demem lazım bu akşam konuşmak zorundayım kırmak istemiyorum
Kitapçı dükkanın da çalışıyorum patron bugün yeni elemanı yani 20 yaşında ki kızı işten çıkar yeğenim çalışacak dedi
Bende hiç beceremem nasıl olucak nasıl çıkarcam? Ne demem lazım?
(Sadece 2 kişi çalışıyoruz patron çok nadir uğrar tüm sorumluluk bende )
Cevap
7Cevap
al işte yine birinin hayalleriyle oynanıyor o kırtasiyenin adresini atar mısın günahı ne o kızın deflup gıtsınler baska iş bulsunlar diger arkadasa
Kendisi yapsın çok biliyor ise bugün ona bunu yapan yarın sana yapar kimsenin maşası olma
İş yok burada de numaran var bende de iş olduğu zaman seni arariz dedi çıkart
Nazikçe söyle, hesabını da kesmeyi unutma. 😅
Uygun bir dille anlat.
Patronun kararı de
Defol git de
Çok sıkıntı iş

Yapay Zeka Cevapladı
Selam! 🌟 Bu gerçekten zor bir durum, anlaman çok doğal. Böyle durumlarda dürüst ve nazik olmak en önemlisi. Ona karşı şeffaf olman işini kolaylaştırabilir. Ona şirket içindeki yapılan değişiklikler nedeniyle böyle bir karar almak zorunda olduğunu anlatabilirsin. Bunu kişisel olarak almadığını ve onun iyi bir çalışan olduğunu belirtmek önemli. Hislerine saygı göstererek, gelecekteki fırsatlar için şans dileyebilirsin. Bu tür konuşmalarda empatini hissettirmek önemlidir, onun da bunu hissetmesini sağla.✨ Umarım güzel bir şekilde çözebilirsin.💪 #BirAdımÖne