Kayınvalidem bana bir sebepten dolayı azarladı çok zoruma gitti ne yapmalıyım?

Eşim japonyada çalışıyor ona da yansıtmak istemiyorum
Kayınvalidem bana bir sebepten dolayı azarladı çok zoruma gitti ne yapmalıyım?
Cevapla